شناسهٔ خبر: 27280050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

فتحی: جدال استقلال و پرسپولیس با قطری‌ها نابرابر است/ امیدواریم سوپرجام برگزار شود

سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -
امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه ورزش و مردم به مسائل مختلفی اشاره کرد.

به گزارش نامه نیوز، گزیده صحبت‌های او به شرح زیر است:

- ما در فصل نقل و انتقالات یک مقدار دیر کار خود را آغاز کردیم ولی توانستیم نفرات مد نظر آقای شفر را جمع کنیم و با قراردادهای شفاف این بازیکنان را به خدمت بگیریم.

- شفر به هیچ عنوان اهل حاشیه نیست. او همه انرژیش برای تیم است. او مرد عمل است و مرد حاشیه نیست.

- ما از سال 1349 دارای بدهی مالیاتی هستیم و به نهادهای مختلف بدهی داریم. امیدوارم بتوانیم به زودی این مشکل بدهی را در استقلال از بین ببریم.

- امیدوارم در تهران کار السد را یک سره کنیم. البته ما و پرسپولیس با تیم‌های خلیج فارس یک جدال نا برابری از لحاظ پولی داریم.

- ماجرای سوپر جام مربوط به زمان من نبود و من بعد از گرفتن حکم، نسبت به صدور آن اعتراض کردم. پرونده الان در استیناف درحال رسیدگی است. ما معتقدیم این رای سه بر صفر به نفع فوتبال نیست و عادلانه هم نیست. امیدوارم کمیته استیناف امکان برگزاری یک بازی در زمانی مناسب را فراهم کند و همگان از دیدن بازی لذت ببرند.

-تشکر ویژه از جناب وزیر ورزش دارم که واقعا به ما کمک می‌کنند. ضمن احترامی که برای روسای گذشته دارم باید بگویم که کسی مثل آقای سلطانی‌فر را ندیدم که این همه وقت بگذارند. هروقت با دفتر ایشان تماس گرفتیم همان روز یا فردای آن روز به ما وقت دادند و به ما به همراه معاونانش کمک فکری کرده‌اند. مطمئنم با نظرات راهبردی ایشان مشکلات استقلال و پرسپولیس برای همیشه حل می‌شود.

- امیدوارم استیناف این فرصت را بدهد تا برنده جام در 90 دقیقه مشخص شود. این جام با این شرایط که از دست فدراسیون آن را بگیرند گوارا نیست. ما امیدوارم با کمک هوادارانمان و تشویق آنها استقلال به جایگاه خودش برسد.

نظر شما