شناسهٔ خبر: 27278108 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسینی:امیدوارم دیدار‌های تدارکاتیمان را کنسل نکنند/لیگ برتر فوتبال ساحلی تک قطبی شده است

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: مسابقات مهمی را پیش رو داریم و از مسئولان می خواهم دیدار‌های دوستانه برای تیم ملی فوتبال ساحلی در نظر بگیرند.

صاحب‌خبر -

پیمان حسینی، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی و سفیر فوتبال ساحلی جهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی و هدایت این تیم توسط مارکو اوکتاویو، سرمربی برزیلی این تیم گفت: همه می دانند که مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با افتخارترین سرمربی این رشته در جهان است  و توانسته است تیمی را به خوبی گرد هم آورد و نکات فراوانی را به بازیکنان تیم آموزش دهد.

حسینی ادامه داد: او با تمام بازیکنان دوست است ، اما تمامی این مسائل بیرون از زمین بازی و تمرین است و در هنگام تمرین هیچ شوخی و یا وضعیت حمایتی و یا دوستانه ای با بازیکنان ندارد و کارش را با جدیت تمام پیگیری می کند.

اوکتاویو تحولی بزرگ در فوتبال ساحلی کشورمان به وجود آورد

حسینی در ارتباط با حضور مارکو اوکتاویو و بسیاری از سرمربیان خارجی دیگر در تیم های ملی کشورمان و جایگزینی سرمربیان داخلی به جای آن ها گفت: اوکتاویو و برخی از سرمربیان خارجی در بسیاری از تیم هایی همانند والیبال ، فوتبال ،فوتبال ساحلی وجود دارند و توانسته اند تیم ها را به خوبی هدایت کنند.اما ما باید به این موضوع نیز توجه کنیم که این اوکتاویو توانسته تحولی بزرگ در سطح ملی این رشته ورزشی بوجود آورد و حضور با افتخار ترین سرمربی فوتبال ساحلی جهان در تیم ملی ایران دلیل موفقیت های بزرگ ماست. البته بسیاری از سرمربیان داخلی نیز در آینده می توانند با کسب اطلاعات بیشتر و در صورتی که بتوانند توانایی های بالای خود را به اثبات برسانند ،هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی را بر عهده بگیرند.

کی روش یکی از بهترین سرمربیان فوتبال  جهان است 

پیمان حسینی درباره حضور کارلوس کی روش  در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:او یکی از بهترین سرمربیان فوتبال  جهان است اما زمانی که او  با یکی از بهترین بازیکنانمان بحثش شد ، علاقه ام به او کمتر شد. اسطوره های فوتبال کشورمان خط قرمز ما فوتبال دوستان هستند.

امیدوارم دیدار های دوستانه تیم ملی را کنسل نکنند

سفیر فوتبال ساحلی جهان در ارتباط با شرایط فوتبال ساحلی ایران و لیگ برتر بیان کرد:تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جهانی توانسته است موفقیت های بسیاری را کسب کند.ما توانستیم  مقام سومی جهان در مسابقات را به دست آوریم و برای اولین بار در رنک دوم جهان قرار بگیریم . حالا اما برای موفقیت در مسابقات جام بین قاره ای که در پاییز برگزار می شود تلاش بسیاری را می کنیم و باید بگویم که قرار گرفتن در بین 4 تیم پایانی مسابقات کاری بسیار سخت است و می تواند موفقیتی بزرگ برای کشورمان باشد.تیم هایی همانندتیم ملی تاهیتی هدف اول ورزش خود را به روی این رشته قرار داده و بر خلاف نامش تیمی بسیار قوی تشکلیل داده است.

او ادامه داد:ما برای موفقیت در بازی های جهانی همچون جام بین قاره ای و یا حتی مسابقات انتخابی جام جهانی بی شک به بازی های دوستانه خوبی نیاز داریم و از مسئولان انتظار دارم تا به وعده های خود عمل کرده و در این مسیر ما را یاری کنند.البته 2 دیدار دوستانه قبل از مسابقات جام بین قاره ای به میزبانی امارات  و دیگری پیش از انتخابی جام جهانی توسط کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی مورد تایید قرار گرفته اند و ما تنها انتظار داریم تا این دیدار های دوستانه با مشکلی روبه رو نشوند.

لیگ برتر فوتبال ساحلی تک قطبی شده است

دروازه بان تیم فوتبال ساحلی درباره با شرایط لیگ برتر افزود:لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورمان تک قطبی شده است و یک تیم می تواند با 9 بازیکن تیم ملی و حمایت کافی حامی مالی به موفقیت دست یافته و قهرمان شود.باید بگویم در لیگ برتر کشورمان دیگر تیم ها برای دست یابی به رتبه های دوم و سوم تلاش می کنند و تیم اول هیچ استرس و مشکل و یا حتی فشار روحی و یا حتی جسمی به خود برای موفقیت وارد نمی کند.من به همراه یک تیم که در انتهای جدول مسابقات قرار داشت توانستیم به مقام دومی لیگ دست یابیم اما در این مسیر سختی های فراوانی را تجربه کردیم.حضور تمامی بازیکنان تیم ملی در یک تیم می تواند از جذابیت این مسابقات و شناخته شدن بسیاری از آن ها جلوگیری کند.

حضور تنها 2بازیکن خارجی در هر تیم لیگ برتری قانونی عجیب است

حسینی ادامه داد:به مسئولان سازمان لیگ  و تیم های لیگ برتری پیشنهاد دادیم تا برای پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی از بازیکنان خارجی استفاده کنیم.حالا اما قانونی مبنی بر جذب 2 بازیکن خارجی برای هر تیم تصویب کرده اند ،باید بگویم این قانون بسیار عجیب است و نمی توانم آن را درک کنم.این بازیکنان برزیلی هستند و  می توانند استعداد های فراوان خود را در اختیار بازیکنان جوان و کم تجربه کشورمان بگذارند و به غیر از سود چیز دیگری ندارند.در ادامه باید بگویم این مسئله که حضور 9 بازیکن تیم ملی در یک تیم ممکن است و جذب بیشتر از 2 بازیکن خارجی برایمان ممکن نیست، موضوعی بسیار عجیبی است.کاش این مشکل نیز بررسی شود.

از تیم های لیگ برتر ایتالیا پیشنهاد داشتم 

حسینی در ارتباط با پیشنهاداد متعدد تیم های خارج از کشور نسبت به او جذب او گفت:به تازگی پیشنهادهایی را از تیم های لیگ برتر ایتالیا داشته ام اما نمی توانم به دلیل مشکلات خانوادگی به آن تیم ها بپیوندم.

برایم عنوان برترین بازیکن و شکل جایزه اهمیتی ندارد

////////////////////حسینی:امیدوارم دیدار های تدارکاتیمان را کنسل نکنند/لیگ برتر فوتبال ساحلی تک قطبی شده است

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی افزود:امسال مراسم بهترین های لیگ برتر برگزار شد و باید بگویم من هیچ اطلاعی از برگزاری این مراسم نداشتم. حمید بهزاد پور به عنوان یک هم تیمی و دوست جایزه را دریافت کرد و به دلیل اینکه مسئولان به من اطلاعی ندادند نتوانستم در این جشن حاضر شوم. در ارتباط با این موضوع که من برنده جایزه بودم باید بگویم ، شاید من بهترین بازیکن بودم و اما باید ببینیم چه کسی بیشترین رای را چه آورده است.درباره با شکل جایزه نیز باید بگویم بارها به جای دست کش طلا به من کفش طلا داده اند در صورتی که عنوانی که برنده شده ام به شکل جایزه هیچ شباهتی ندارد اما برای من اهمیتی ندارد. من جایزه های قهرمانی جهان بسیاری دارم و بیشتر جایگاه های جایزه هایم با این قبیل چیز ها پر شده است.

جوانان می توانند جای ما را بگیرند

پیمان حسینی در ارتباط با بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی و خداحافظی از این ورزش بیان کرد:بر اساس برنامه ریزی از مدت ها پیش بازیکنانی جوان تعلیم دیده اند تا در نهایت به  به تیم ملی کشورمان اضافه شده و در بسیاری از تمرینات در کنار ما حضور داشته و به مسابقه بپردازند.ما نسل طلایی فوتبال ساحلی هستیم و باید بگویم نمی توانیم به راحتی بازیکنان قدرتمند و سطح اول جهانمان مانند محمد احمدزاده را که سال ها برای موفقیت او سرمایه گذاری های متعددی کرده ایم ،را کنار بگذاریم.به طور کل بازیکنان جوان می توانند با استعداد های بی نظیر خود جای ما را بگیرند .

حسینی اظهار کرد:شاید ما نسل طلایی فوتبال ساحلی ایران باشیم اما روزگاری مردم ما را از یاد خواهند برد و دیگر یادی از ما و افتخاراتمان نخواهند کرد.من تا زمانی که بتوانم و اجازه داشته  باشم ، پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را تن خواهم کرد و برای موفقیت ایران و ایرانی تلاش فراوانی را انجام می دهم.

ساحل های کشورمان توانایی میزبانی جهانی را دارند

////////////////////حسینی:امیدوارم دیدار های تدارکاتیمان را کنسل نکنند/لیگ برتر فوتبال ساحلی تک قطبی شده است

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت:ساحل های جنوب کشورمان همچون ساحل های جزیره کیش  برای میزبانی بازی های جهانی بسیار مناسب هستند  و این ساحل ها از شن با کیفیتی برخوردارند و امکانات کافی برای میزبانی مسابقات متفاوت را دارند و ساحل های شمال کشورمان نیز برای میزبانی مسابقات داخلی مناسب هستند. کشورمان از لحاظ تفریحی و گردشگری می تواند کمک فراوانی را به برگزاری این مسابقات کند ما دیدار های دوستانه کمتری را نسبت به سایر تیم ها همچون تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل ، روسیه و پرتغال داریم و برگزاری این مسابقات در کشورمان می تواند شرایط بسیاری خوبی را برای بازیکنانمان ایجاد کند.

عابدزاده اسطوره من در دروازه بانی است

////////////////////حسینی:امیدوارم دیدار های تدارکاتیمان را کنسل نکنند/لیگ برتر فوتبال ساحلی تک قطبی شده است

سفیر فوتبال ساحلی جهان  گفت: من هم همانند بسیاری از دروازه بانان دیگر کشورمان احمدرضا عابدزاده  را اسطوره خودم می دانم.او عملکردی فوق العاده ای در زمان خود داشت و به اسطوره تبدیل شد. افراد بسیاری بارها  نام مرحوم ناصر حجازی را به زبان آورده اند و می گویند نظرت راجع به او چیست ،  بی شک مرحوم حجازی دروازه بان بزرگی بوده است اما عابدزاده با شگفتی اش در بازی های آسیایی در فوتبال و تاریخ جاودانه شده است.

علاقه بسیاری به خودرو کلاسیک دارم

////////////////////حسینی:امیدوارم دیدار های تدارکاتیمان را کنسل نکنند/لیگ برتر فوتبال ساحلی تک قطبی شده است

حسینی درپایان درباره علاقمندی اش به خودرو گفت: باید بگویم به خودرو کلاسیکم علاقه بسیاری دارم و هر زمان که مشغله ای نداشته باشم با خودرو ام سروکار دارم و زمان زیادی را برای مرمت و بازسازی اش انجام می دهم. بی شک نمی توان یادها و خاطره هایی که با خودروی کلاسیکم دارم را فراموش کنم .

بیشتر بخوانید:حسینی:مهم‌ترین مسئله قرار گرفتن تیم ملی بر روی سکوی قهرمانی جهان است

انتهای پیام/

نظر شما