شناسهٔ خبر: 27276558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترین‌های هفته سوم لیگ برتر

استقلالی‌ها بهترین‌های هفته شدند/ تراکتورسازی با توشاک ناکام شد

هفته سوم لیگ برتر با نتایج بعضاً جالب توجهی با انجام ۸ بازی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته سوم لیگ برتر با انجام ۸ بازی در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد و نتایج جالب توجهی هم در این بازی‌ها به دست آمد، اما از مهم‌ترین اتفاقات هفته می‌توان به تعویق بازی تیم‌های ماشین‌سازی و سپیدرود به دلیل نرسیدن نماینده رشت به تبریز برای انجام این بازی اشاره کرد. 

نتایج هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

سایپا صفر ـ ذوب‌آهن صفر

استقلال خوزستان صفر ـ پرسپولیس صفر

نساجی مازندران یک ـ پارس جنوبی جم یک

ماشین‌سازی یک ـ سپیدرود یک

پدیده یک ـ نفت آبادان صفر

نفت مسجدسلیمان صفر ـ فولاد خوزستان صفر 

استقلال تهران ۳ ـ تراکتورسازی صفر

سپاهان صفر ـ پیکان صفر

بازی هفته: استقلال و تراکتورسازی

بدون شک از ابتدای لیگ برتر امسال همه علاقمندان به فوتبال منتظر بودند تا جدال استقلال تهران و تراکتورسازی فرا برسد؛ چراکه به نوعی این بازی اولین بازی حساس لیگ برتر تا اینجای مسابقات بود. این بازی البته دو نیمه متفاوت داشت؛ چراکه شاگردان وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال بازی را بسیار طوفانی آغاز کرده و خیلی زود به دو گل رسیدند. از طرف دیگر تیم تراکتورسازی که باحضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه تبدیل به تیم خبرساز فوتبال ایران شده بود، نتوانست مطابق انتظار هوادارانش بازی کند و این شانس را به استقلال داد تا آنها بتوانند برد قاطع ۳ بر صفر را به نام خود ثبت کنند و این در حالی است که آبی‌پوشان تهرانی می‌توانستند یکی، دو گل دیگر هم بزنند. به هر صورت بازی بزرگ لیگ ایران به سود آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید تا اولین برد استقلال در لیگ برتر هجدهم مقابل چشمان هواداران خودی ثبت شود.

بازیکن هفته:فرشید اسماعیلی

بازی بزرگ هفته جولانگاه فرشید اسماعیلی، زننده گل سوم استقلال در بازی مقابل تراکتورسازی بود. در حالی که در تیم تبریزی مهره‌های مطرحی همچون اشکان دژاگه و مسعود شجاعی حضور داشتند، اما اسماعیلی جوان با انجام یک بازی بدون نقص موفق شد شب درخشانی را برای خود ثبت کند و حالا شفر با تکیه بر جوانی و انرژیک بودن این بازیکن می‌تواند روزهای بهتری را برای تیمش تصور کند.

مربی هفته:شفر

وینفرد شفر، لقب مربی برتر هفته سوم را برای خود ثبت کرد؛ چراکه تیم تحت هدایت او با انجام یک بازی برتر موفق شد تراکتورسازی را در تهران زمین‌گیر کند. تیم شفر در حالی که در ابتدای شروع لیگ شرایط خوبی نداشت اما این‌روزها او می‌تواند با خیال آسوده تیمش را هدایت کند. از طرف دیگر از یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده هم تقدیر به عمل می‌آید؛ چراکه او در تیم کم‌ادعای پدیده عملکرد خوبی داشته و حالا بعد از پرسپولیس در رده دوم لیگ برتر قرار دارد.

تیم هفته: استقلال

ضمن تقدیر از تیم خوب پدیده که بی سروصدا در رده دوم جدول جا خوش کرده، تیم استقلال لقب تیم هفته را به خود اختصاص داد. این تیم بعد از دو تساوی موفق شد بازی بزرگ هفته را از تراکتورسازی ببرد و حالا هواداران این تیم امیدوارتر از هر زمانی پیگیر اخبار و نتایج تیمشان خواهند شد. در استقلال بازیکنان وظایف خود را به خوبی می‌دانند  به نقش‌هایی که برایشان در نظر گرفته شده آگاه هستند. 

تیم ناکام هفته: تراکتورسازی

از زمانی که محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه تراکتورسازی را برعهده گرفت، تبلیغات وسیعی برای جذب بازیکن از سوی این باشگاه صورت گرفت. جذاب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه و حضور یک مربی پیر اما نامدار مثل جان توشاک باعث شد تا خیلی‌ها هواداران فوتبال تراکتورسازی را شانس اول قهرمانی بدانند اما این تیم تا اینجای مسابقات بسیار ناامیدکننده ظاهر شده و از سه بازی انجام داده فقط ۲ امتیاز کسب کرده تا در رده پانزدهم جدول جا خوش کند. این مسئله قطعاً مالک متمول تراکتورسازی را که هزینه‌های زیادی برای جذب بازیکن انجام داده تحت فشار قرار خواهد داد و باید دید این تیم که شرایط خوبی ندارد، در ادامه راه چه وضعیتی خواهد داشت.

گلزنان لیگ:

دو گل: ووریا غفوری (استقلال) ـ امین باسمی‌نژاد (پدیده) ـ سیامک نعمتی (پرسپولیس) ـ ابراهیم صالحی (پارس جنوبی) ـ وحید خشتان (استقلال خوزستان) ـ ادی ارناندز (ذوب‌آهن) ـ محسن یوسفی (ماشین‌سازی) ـ سجاد شهباززاده (سپاهان) ـ حسین ابراهیمی (سپیدرود رشت) و ساسان انصاری (سپاهان).

انتهای پیام/ا

نظر شما