شناسهٔ خبر: 27275881 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برترفوتبال؛

قلعه نویی : پیکان بدون موقعیت یک امتیاز گرفت

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در دیدار با پیکان تهران نتوانستیم از موقعیت هایمان درست استفاده کنیم و تیم مقابل بدون موقعیت یک امتیاز گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی شامگاه جمعه بعد از تساوی با پیکان تهران در نشست خبری افزود: در نیمه اول فوتبال خوبی ارائه کردیم، ولی در این دیدار عدالت فوتبال رعایت نشد و بدشانسی آوردیم ؛ پیکان تیم خوبی بود اما بدون موقعیت توانست در این دیدار امتیاز بگیرد.
سرمربی سپاهان تاکید کرد: این بازی برای تیم من در نیمه اول خیلی امیدوار کننده بود، چون به آینده سپاهان خوشبین هستم، بازیکنانم هنوز به اعتماد به نفس لازم نرسیده اند واز موقعیت ها درست استفاده نکردند.
وی گفت: می دانستم پیکان تهران فوتبال بسته ارائه می دهد ؛ این تیم در دو بازی قبلی سه گل زد و در این دیدار بدون موقعیت بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: موقعیت های ما در این دیداراز بازی با سپید رود رشت بیشتر بود، از بازی بسته تیم پیکان ناراحت نیستم چون هر تیمی تاکتیک خودش را دارد.
قلعه نویی با انتقاد ازوقت تلف کردن بازیکنان پیکان در این دیدار افزود: وقتی بازیکنان زمین می خورد مصدوم می شود باید از زمین خارج شود نه این که وقت بازی را تلف کند.
وی گفت: ولی هیچ کدام از بازیکنان حریف در پی مصدومیت بیرون نرفتند به این اعتراض دارم ولی با این حال هر تیمی برنامه خاصی خود را دارد بر اساس بضاعتش تاکتیکی را اتخاذ می کند.
سرمربی سپاهان با اشاره به دیدار هفته آینده سپاهان با ذوب آهن در شهرآورد اصفهان افزود: در اصفهان همیشه خاطرات خوبی داشتم ذوب آهن همانند سپاهان تیم خوبی است و امیدوارم سه امتیاز در اصفهان بماند.
وی گفت: هردو تیم برای برد می آیند و ذوب آهن هم به دنبال فوتبال بازی کردن است، دربی های اصفهان همیشه خوب و راضی کننده است و ما نیز دراین دیداربه دنبال پیروزی هستیم.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران ازهفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور جمعه شب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بدون گل به پایان رسید.
8114/ 6022

نظر شما