شناسهٔ خبر: 27275426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تعجب سرپرست استقلال از عدم مصاحبه بازیکنان

واکنش جالب حاجیلو به مسلط نبودن به زبان انگلیسی

سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به مسلط نبودن به زبان انگلیسی واکنش جالبی نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اصغر حاجیلو درباره علت عدم مصاحبه بازیکنان استقلال با وجود پیروزی مقابل تراکتورسازی اظهار تعجب کرد و گفت: به پیروزی در این مسابقه نیاز داشتیم، بازی با ذوب‌آهن هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. آنقدر که دیدار امروز برای ما  حساس و مهم بود، برای تراکتورسازی نبود. 

وی در واکنش به انتقاداتی که به او درباره مسلط نبودن به زبان انگلیسی به عنوان سرپرست تیم می‌شود، گفت: هم کلاس زبان می‌روم و هم به اندازه کافی زبان می‌دانم، سال ۵۶ در دانشگاه تربیت معلم درس می‌خواندم و چهار واحد زبان پاس کردم، به اندازه خودم می‌دانم، سه سال هم سرپرست تیم امید بودم، اما شاید آنطور که زرندی صحبت می‌کند، نتوانم انگلیسی صحبت کنم. 

سرپرست استقلال در پاسخ به درخواست یکی از خبرنگاران برای انگلیسی صحبت کردن، جملاتی را به زبان آورد. 

حاجیلو درباره قرارداد تیام گفت:‌ فتحی حق استقلال را می‌گیرد، متأسفانه درباره برخی بازیکنان نتوانستیم حق ترانسفر خوبی بگیریم، اما در مورد تیام جبران می‌کنیم، وزارت ورزش کمک می‌کند و فتحی هم تلاش می‌کند بازیکنان خوبی جذب شوند. 

حاجیلو خاطرنشان کرد: استقلال روز به روز بهتر می‌شود و تراکتور را هم باید در هفته آینده دید. شفر کار بزرگی کرده است،‌ او قبل از اینکه مربی باشد پدر بازیکنان است. امیدوارم بتوانیم امسال لیگ را بدون باخت به پایان برسانیم. 

انتهای پیام/

نظر شما