شناسهٔ خبر: 27274887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مشکل اول تراکتور امروز خودم بودم

توشاک:جاداشت استقلال مارا 5تایی کند

شاید این اشتباه ما بود و باید با بازیکنانی به زمین می رفتیم که در پیش فصل کنار ما بودند. بازیکنان جدید هنوز برای اضافه شدن به ترکیب آماده نیستند و به زمان نیاز داریم.

صاحب‌خبر -

سرمربی معروف تراکتورسازی با حضور در نشست خبری ورزشگاه آزادی بعد از شکست برابر استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد و کاملا برتری استقلال را پذیرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، جان توشاک بعد از شکست سنگین برابر استقلال گفت: نتیجه امروز سه بر صفر بود و ما بازنده شدیم و ممکن بود نتیجه بدتر از این برای ما باشد. می توانست تعداد گل ها حتی 5 باشد و ما 5 گل دریافت کنیم. تیم میزبان از ما خیلی بهتر بود.

سرمربی تراکتورسازی درباره نقش مدافعین در این شکست و عملکرد فروزان خاطرنشان کرد: مشکل از خود مربی شروع می شود. امروز من روز خوبی نداشتم. توشاک امروز اشتباه کرد و باید امروز را فراموش کند. من باز هم تکرار می کنم که تیم حریف از ما خیلی بهتر بود ولی نمی خواهم در مورد فرد خاص و یا اشتباه خاصی صحبت کنم. باید به مربی و تیم حریف تبریک بگویم و باید سخت تر در ادامه کار کنیم.

توشاک در واکنش به این سوال که تیم مدنظر شما چه زمانی شکل می گیرد؟ تصریح کرد: در مورد اینکه چه زمانی ما به هماهنگی می رسیم، مطمئن نیستم اما ما 7 بازی در پیش فصل انجام دادیم و تا به امروز در هیچ دیداری بازنده نبودیم. 5 یا 6 بازیکن جدید در روزهای گذشته به ما اضافه شدند و مشکلی که الان داریم این است که وضعیت بدنی بازیکنان جدید با قدیمی ها هماهنگ نیست. شاید این اشتباه ما بود و باید با بازیکنانی به زمین می رفتیم که در پیش فصل کنار ما بودند. بازیکنان جدید هنوز برای اضافه شدن به ترکیب آماده نیستند و به زمان نیاز داریم.

وی در ادامه درباره عملکرد ضعیف خط حمله این تیم بیان کرد: امروز 2 یا چند فرصت خوب به ویژه در نیمه اول داشتیم اما تعداد موقعیت گل مهم نیست و مهم این است که عملکرد تیمی ما ضعیف بود. موضوعی که باید بگویم این است که باید سخت تر کار کنیم. اشتباهاتی که در 10 روز گذشته کردیم باعث شد این شکست رقم بخورد. شما دیدید که در زمین چه اتفاقی رخ داد. مقصر این باخت من هستم.

او در ادامه در واکنش به نتیجه نگرفتن تیم های پر ستاره و کهکشانی مانند استیل آذین و رئال مادرید و احتمال وقوع آن برای او عنوان کرد: منظور شما از تیم کهکشانی چیست؟ من امروز تیم کهکشانی در زمین ندیدم و تنها ستاره ای که دیدم در آسمان بود. منظور شما کدام بازیکن است؟

خبرنگار در ادامه به حضور دژاگه، شجاعی و دو بازیکن انگلیسی و حضور توشاک در تبریز اشاره کرد که سرمربی تراکتورسازی گفت: من بازیکن نیستم و اسم بزرگی در تیم، چه خودم و چه بازیکنان نمی بینم. ما دو بازیکن از بریتاینا جذب کردیم که به طور کامل آنها را نمی شناختیم و به زمان لازم داریم. برای من اسم های بزرگ نیستند.

نظر شما