شناسهٔ خبر: 27274875 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه از فوتبال

صاحب‌خبر -
مس فینالیست فوتسال باشگاه‌های آسیا شد
تیم فوتسال مس سونگون با غلبه بر نماینده عراق به فینال جام باشگاه‌های آسیا راه یافت.تیم فوتسال مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز(جمعه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف نفت الوسط عراق رفت و در پایان با برتری سه بر دو، به فینال راه یافت.در این بازی که با برتری شاگردان بی‌غم آغاز شد ابتدا علی اصغر حسن‌زاده گل اول را برای مس به ثمر رساند اما در دقایق پایانی نیمه، هیثم سالم کار را به تساوی کشاند. حسن زاده باز هم در شروع نیمه دوم گلزنی کرد تا باز هم مس از حریف خود پیش بیفتد. نفت در چهار دقیقه پایانی بازی روی به استفاده از سیستم پاورپلی آورد. بازیکنان مس نیز از این فرصت استفاده کرده و فخیم در یک صحنه روی ‌اشتباه بازیکنان حریف، دروازه خالی نفت را گشود. قدرت بهادری بازیکن ایرانی تیم نفت نیز در ادامه گل دوم این تیم عراقی را به ثمر رساند تا دقایق پایانی با هیجان بالا دنبال شود اما دفاع همه‌جانبه مسی‌ها مانع از گلزنی نفت شد و بازی با برتری سه بر دو مس به پایان رسید.قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو ملی پوش ایرانی در ترکیب نفت عراق به میدان رفتند و نمایش درخشانی داشتند.به این ترتیب تیم فوتسال مس سونگون ایران در دیدار فینال باید یک شنبه به مصاف پیروز دیدار بانک بیروت لبنان و تایسون نام ویتنام برود. تیم‌های بانک بیروت لبنان و تایسون نام ویتنام از ساعت ۱۶:۳۰ امروز(جمعه) دیدار دوم مرحله نیمه نهایی را برگزار می‌کنند.
دایی: حواشی روی ترابی اثر گذاشته، از اخباری خبری ندارم
علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی برابر و سختی داشتیم. هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند. ذوب‌آهن در بازی‌های قبلی‌اش موقعیت‌های زیادی داشت اما در این بازی فرصتی نداشت. بدشانس بودیم که در نیمه اول به گل نرسیدیم. در انتهای بازی تعویض کردیم و رو به جلو حرکت کردیم. فکر می‌کنم اگر فوتبالی حق را می‌دادند باید ما برنده می‌شدیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خیلی زحمت کشیدند. او ادامه داد: مسائل زیادی دخیل است که ترابی هنوز آماده نیست. مثل دوران بدنسازی و بازی‌های جام جهانی که موثر هستند. ترابی به ما کمک خواهد کرد و ما روی او حساب کرده‌ایم. او زحمت می‌کشد. باید تلاش کنیم تا او به آمادگی برسد. مطمئنا حواشی اخیر روی او تاثیر گذاشته است. سعی می‌کنیم که او این حواشی را رد کند. سرمربی سایپا درباره وضعیت اخباری گفت: خیلی وقت است که از اخباری خبری ندارم. فلاح زاده امسال هم خوب کار کرده است. اینجا رقابت داریم و هر دروازه‌بانی بهتر باشد از او استفاده می‌کنیم.
شکست تیم امید مقابل چین در دیدار دوستانه
دیدار دوستانه تیم‌های امید ایران و چین با شکست ۳ بر ۲ شاگردان کرانچار به پایان رسید.شاگردان زلاتکو کرانچار در دیداری تدارکاتی در چین به مصاف تیم امید این کشور رفتند و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شدند. در این دیدار برای ایران محمد آزادی و بازیکن چینی (گل به خودی) گلزنی کردند.تیم امید بعد از این دیدار راهی اندونزی می‌شود تا در دور گروهی بازی‌های آسیایی به میدان برود. نخستین بازی این تیم برابر عربستان است.
تمدید قرارداد رضایی با شارلوا
کاوه رضایی مهاجم ایرانی شارلوا که عملکرد خوبی در این تیم بلژیکی داشته است با موافقت سران این تیم، قراردادش را ۴ فصل دیگر تمدید کرد.غیر از رضایی، امید نورافکن و علی قلی زاده نیز در تیم شارلوا توپ می‌زنند.

نظر شما