شناسهٔ خبر: 27273819 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فتحی: امیدوارم استقلال مقابل تراکتورسازی نتیجه بگیرد/ تیام بازیکن ما است و همچنان پیگیر او از طریق فیفا هستیم

خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه استقلال گفت: به فیفا در مورد تیام نامه نوشتیم و او تا زمانی که حق و حقوق‌مان را پرداخت نکند بازیکن استقلال محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیرحسین فتحی در خصوص دیدار استقلال و تراکتورسازی تبریز اظهارداشت: مطمئناً هر دو تیم با انگیزه وارد زمین خواهند شد، چون تماشاگران زیادی دارند. من امیدوار هستم استقلال از مسابقه امروز نتیجه لازم را کسب کند و برنده بازی باشد.

وی در خصوص جو ورزشگاه گفت: هواداران هر دو تیم در استادیوم حضور دارند و می‌خواهند تیم خود را تشویق کنند. مطمئناً بازیکنان هر دو تیم هم با انگیزه پا به زمین خواهند گذاشت تا فوتبال بازی کنند و من امیدوار هستم امروز فرهنگ بالای ایرانی را در استادیوم شاهد باشیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اقدامات این باشگاه علیه تیام تصریح کرد: تیام بازیکن ما است و ما همچنان پیگیر او هستیم. به فیفا هم نامه نوشتیم و تا زمانی که حق و حقوقمان را پرداخت نکند بازیکن استقلال محسوب می‌شود.

وی در خصوص اینکه این بازیکن با عجمان قرارداد بسته است، خاطرنشان کرد: او حق امضای قرارداد با باشگاه دیگری را ندارد و ما ITC این بازیکن را صادر نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما