شناسهٔ خبر: 27272190 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گزیده ای از سخنان خطیبان جمعه شهرستان ها+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

مبارزه جدی با فساد ، حفظ هوشیاری در مقابل دشمنان ،سالروز مقاومت حزب الله و محکومیت جنایت رژیم آل سعود در یمن محور سخنان خطیبان جمعه شهرستان های استان مرکزی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ حجت الاسلام بدرخانی امام جمعه موقت ساوه در خطبه های نماز جمعه گفت: مبارزه با فساد علاوه بر اینکه مطالبه عمومی مردم است برای نظام اسلامی هم افتخاری بزرگ به شمار می آید و باید همه دستگاه های دولتی و ارکان حاکمیتی و مردم در این خصوص همراه باشند.
حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه خمین گفت: اگر ملت ایران طبق منویات مقام معظم رهبری و در تبعیت از ایشان عمل کنندکشور هر روز بالنده تر و عزتمندتر می شود و دشمن ناامید خواهد شد.
حجت الاسلام تکلو امام جمعه موقت شازند نیز گفت: امروز اروپا با آمریکا تفاوتی ندارد. هر دو دشمنی می کنند و ما باید همیشه هوشیار باشیم.
حجت الاسلام گل محمدی امام جمعه موقت زرندیه هم در خطبه های نماز جمعه گفت :به فرموده رهبر معظم انقلاب ، آمریکا با اصل نظام اسلامی مشکل دارد .آمریکا می خواهد به جایگاه خودش در ایران قبلِ از انقلاب برسد وبه کمتر از این هم راضی نخواهد شد.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه موقت محلات با اشاره به خروج آمریکا از برجام و فشار علیه ایران گفت: دشمن قصد دارد ایران را تحریم جهانی کند و فروش نفت را به صفر برساند و نا آرامی ها را در اثر فشار اقتصادی بر جامعه افزایش دهد اما هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.
حجت الاسلام صادق پور امام جمعه موقت خنداب به ۲۳ مرداد سالروز مقاومت حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت : در جنگ ۳۳ روزه ، حزب الله در مقابل تجهیزات و حملات رژیم صهیونیستی با دستان خالی مقاومت کرد و باعث عقب راندن دشمن شد.
حجت الاسلام کرامتی امام جمعه دلیجان با اشاره به حمله ددمنشانه عربستان به اتوبوس دانش آموزان یمنی،  آنرا نشانه خوی وحشی سردمداران عربستان وسکوت مجامع بین المللی را نشانه وابستگی این مجامع به دلارهای نفتی دانست.
حجت الاسلام کمیجانی امام جمعه موقت کمیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته به برگزاری باشکوه مناسک حج وشرکت دهها هزار نفر از هموطنان در حج امسال اشاره کردو گفت:حج یک همایش بزرگ است که نشانه عظمت مسلمانان است .
حجت الاسلام نعمتی نیا امام جمعه موقت فرمهین گفت: دشمنان پس از ناکامی در توطئه های منطقه ای جریان تازه ای را علیه ایران آغاز کردند وآن هم ایجاد نا امیدی و برجسته کردن مشکلات اقتصادی کشوربود اما دشمنان باید بدانند مردم فهیم ایران از آرمان های خود دفاع می کنند و به پیمانی که با امام و شهدا بسته اند وفادارند.
حجت الاسلام خدامی در خطبه های نماز جمعه تفرش با اشاره به سالروز شهادت شهید محسن حججی آن را ادامه فرهنگ عاشورایی برشمرد و افزود شهادت محسن حججی دنیا را بیدار کرد.
حجت الاسلام سپاسی امام جمعه موقت آشتیان نیز گفت: 40 سال است که آمریکا از هرچه دارد و هرچه که توانسته استفاده کرده تا ایرانی مطلوب خود ایجاد کند اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است.

مشاهده فیلم

mp4
<div id="video-display-embed-code_2487603" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2199250/2487603?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما