شناسهٔ خبر: 27270718 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

استانداری اصفهان هواپیمایی قشم را خرید

استاندارد اصفهان از خرید شرکت هواپیمایی قشم خبر داد و گفت: قشم ایر مشکلات تحریمی ندارد و اجازه داشتن پرواز به اروپا و کیفیت هواپیماها و خدمات پروازی از مزایای آن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، محسن مهرعلیزاده اظهار کرد:  از روز اول برای تکمیل زنجیره گردشگری و کمک به ورود و خروج مسافران خارجی به تهران پروژه هایی از جمله توسعه فرودگاه، قطار سریع السیر تهران-اصفهان با هدف اتصال اصفهان به 6 تا 7 پایتخت در جهان و ... تعریف شده بود که البته یک مولفه کم داشتیم و که آن یک ایرلاین بود.

وی با بیان این که پس از سه ماه تلاش، موفق شدیم شرکت قشم ایر را برای توسعه ظرفیت های گردشگری و اقتصادی استان خریداری کنیم، افزود: به دلیل شرایط خاص استان و پتانسیل بالای گردشگری،نیاز به داشتن ایرلاین مختص اصفهان کاملا احساس می شد.

وی با بیان این که قشم ایر 14 هواپیمای در حال پرواز دارد، تصریح کرد: این ایرلاین ساختار و امکانات خوبی دارد، موافقنامه این خرید امضا شده و می توانیم بگوییم این شرکت هواپیمایی متعلق به استانداری اصفهان است.

استاندار اصفهان با یادآوری این که بر اساس توافنامه باید مراحل بعدی خرید انجام شود و استانداری قراردادهای آن را امضا کرده است، اظهار کرد:  قشم ایر مشکلات تحریمی ندارد و اجازه داشتن پرواز به اروپا و کیفیت هواپیماها و خدمات پروازی از مزایای آن است.

نظر شما