شناسهٔ خبر: 27269672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در حاشیه بازدید از پروژه های در حال ساخت فریمان

دکتر سلطانی فر: نرخ بیکاری شهرستان فریمان پایین است / افتتاح سالن چند منظوره و چمن مصنوعی فریمان تا پایان سال 98

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرستان فریمان گفت: افتتاح این پروژه ها می تواند به مردم بانشاط و سلامت فریمان از لحاظ رشد و توسعه ورزش و پرکردن سالم اوقات فراغت جوانان کمک کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر در ادامه سفر استانی خود به استان خراسان رضوی با استقبال نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی وارد این شهرستان شد.
وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به فریمان به همراه مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در جمع نونهالان ورزشکار تکواندو، رزمی و فوتبال این شهرستان حضور پیدا کرد و از زمین فوتبال، استخر و سالن چند منظوره در حال ساخت شهرستان فریمان بازدید کرد.
دکتر سلطانی فر در حاشیه بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرستان فریمان گفت: امروز توفیق داشتیم چند پروژه بخش خصوصی و دولتی مشهد را افتتاح کنیم و پروژه های شهرستان فریمان را هم از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم که طی آن تصمیم بر این شد پروژه چمن طبیعی شهرستان به چمن مصنوعی تبدیل شود.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص دلیل این تصمیم گفت: با وجود اینکه هزینه احداث چمن مصنوعی بالاتر از چمن طبیعی است اما ساعات استفاده از چمن طبیعی سه ساعت در شبانه روز و چمن مصنوعی تا 18 ساعت در روز است ضمن اینکه با توجه به کمبود آب در کشور از این بابت صرفه جویی هم خواهد بود .
وی افزود: قرار شد اضافه هزینه احداث چمن مصنوعی را تامین کنیم تا فوتبالیست های شهرستان بتوانند از آن استفاده کنند و همراه با پروژه سالن چند منظوره ان شاءالله به گونه ای برنامه ریزی شود که تا پایان سال 98 به بهره برداری برسند .
دکتر سلطانی فر در باره زمان افتتاح استخر این شهرستان چنین توضیح داد: استخر فریمان چون از پیشرفت فیزیکی کمی برخوردار است در اولویت بعدی قرار گرفت و امیدواریم این استخر نیز تا پایان سال 99 به بهره برداری برسد و در اختیار مردم خوب شهرستان قرار بگیرد . این مجموعه ها می توانند زیرساخت های خوبی برای ورزش شهرستان شوند.
وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: طبق اطلاعاتی که از مسئولین فریمان کسب کردم این شهرستان به لحاظ فرهنگی شرایط خوبی دارد، نرخ بیکاری آن پایین است و مردم در کارهای اقتصادی مشارکت دارند که افتتاح این پروژه ها می تواند مردم با نشاط و سلامت فریمان را از لحاظ رشد و توسعه ورزش و پرکردن اوقات فراغت سالم جوانان کمک کند .

نظر شما