شناسهٔ خبر: 27269036 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام‌جمعه ایلام: خواسته امروز مردم "برخورد سریع و قاطع با مخلان اقتصادی" است

R7718/P41362/S6,52/CT11

امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه خواسته امروز مردم "برخورد سریع و قاطع با مخلان اقتصادی" است، گفت: مردم از مسئولان این سئوال را دارند حال که منشاء این نابسامانی اقتصادی را شناخته‌اید چرا با آن مبارزه و برخورد قاطع نمی‌کنید؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: امروز دغدغه اصلی مردم نابسامانی اقتصادی بوده که ناشی منتج از بی‌تدبیری و عدم اعمال مدیریت درست توسط کارگزاران دولتی است و بیشترین فشار را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی خواسته مردم را برخورد سریع و قاطع با مخلان اقتصادی عنوان کرد و گفت: انتظار مردم ایران برخورد سخت با مفسد اقتصادی‌ است. مردم از مسئولان این سئوال را دارند حال که منشاء این نابسامانی اقتصادی را شناخته‌اید چرا با آن مبارزه و برخورد قاطع نمی‌کنید؟

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام رانت‌‌‌خواری و دو‌تابعیتی و تفکر لیبرالی برخی متصدیان امور در دولت را آفت دولت دانست و تصریح کرد: با دستکش مخملی اقدام دیپلماسی‌کردن و در انتظار گوشه چشم اروپا وغیره نشستن نتیجه‌بخش نیست؛ آنچه این وضعیت را سامان می‌دهد اتکا به مردم و اجرای فرامین مقام معظم رهبری و دل‌کندن از تفکر لیبرالی است.

وی با بیان اینکه دلبستگی برخی به برجام و امید داشتن برای تحقق آن استراتژی بی‌خاصیتی بود که تجربه آن را به عینه در ایام گذشته دیدیم و همه ملت ایران به این استراتژی شکست‌خورده واقف شدند، افزود: مذاکره با آمریکا و در انتظار برجام نشستن سبب شد امروز با حربه اقتصادی دشمن مواجه شویم. مذاکره با آمریکا بی‌معناست و جهان به این نتیجه رسیده که آمریکا وفای به عهد ندارد.

امام جمعه ایلام به روز خبرنگار اشاره و از خبرنگاران به‌عنوان سربازان جنگ نرم یاد کرد و گفت: رسالت خبرنگاری رسالت انبیاء است و تلاش کنید که در راستای امر خطیر خبررسانی صداقت، شفافیت و حفظ آبروی افراد را همواره مدنظر و خدا را بر قلم و نوشته خود ناظر بدانید.

وی مطالبه‌گری و پویایی جامعه را با وجود خبرنگاران و رسانه‌ها دانست و تصریح کرد: جامعه بدون خبرنگار و رسانه مطالبه‌گر و حقیقت‌نگار و دردمند، به سعادت و رشد و بالندگی نمی‌رسد.

کلام آخر خطیب‌جمعه ایلام پاسداشت روز جهاد دانشگاهی بود که در این راستا بیان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از دستآوردهای انقلاب اسلامی است که در عرصه دانش و فرهنگ و پژوهش و تحقیق خوش درخشیده و نتایج آن برای جامعه ملموس و اثر گذار است.

انتهای پیام/ ز

نظر شما