شناسهٔ خبر: 27268380 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه

«ایدی کوهن» شخصیت رسانه ای اسرائیلی با انتشار پيامي در توئيتر تکذیب مشارکت امارات در هوایی اخير رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به چالش کشید.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از  پایگاه خبری العهد لبنان؛  یک روزنامه نگار اسرائيلي، اقدام ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی در تکذیب مشارکت امارات در هوایی رژیم صهیونیستی را به چالش کشید و با انتشار پیامی در توئیتر، مشارکت یک خلبان اماراتی را در حمله سه هفته پیش هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأیید کرد.
مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه مشارکت امارات در حمله هوايي به غزه
ایدی کوهن روزنامه نگار اسرائيلي که قبلا ضاحی خلفان را ضاحی خرفان! (گوسفند) خطاب کرده بود در توئيت خود نوشت: اگر وی به انتقاد از اسرائیل ادامه بدهد پرونده‌های وی از جمله سفرش را به فلسطین اشغالی رو خواهد کرد.
ایدی کوهن روزنامه نگار و شخصيت رسانه اي اسرائيلي و پژوهشگر مرکز «بیگن سادات» در سرزمين هاي اشغالی از مشارکت یک خلبان اماراتی که در حال آموزش در نیروی هوایی رژيم اسرائيل است در حملات هوایی سه هفته پیش به نوار غزه، پرده برداشت و انکار این موضوع توسط ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی را در توئیتر به چالش کشید.
کوهن با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: «آیا ضاحی خلفان تمیم حضور یک خلبان اماراتی را که سه هفته پیش در چارچوب نیروی هوایی تل آویو در حمله به «تروریست ها» مشارکت کرد، انکار می‌کند؟ در حالی که وی نزد ما با جنگنده‌های اف ۳۵ تحت آموزش است. خلفان را در خصوص انکار این موضوع به چالش می‌کشم.»
کوهن اواخر مارس گذشته از تمرینات مشترک نظامی در یونان بین نیروی هوایی امارات و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و نیز آمریکا و ایتالیا و انگلیس و قبرس خبر داده بود.
پس از آن که خلفان پیامی علیه تل آویو منتشر کرد، کوهن طی چند روز گذشته، پیام‌هایی علیه خلفان در توییتر منتشر کرده است. خلفان در توییتر نوشته بود «عرب‌ها باید به این واقعیت پی ببرند که تل آویو هیچ هم و غمی جز ویرانی کشور‌های عربی ندارد، زیرا این تنها راهی است که از طریق آن می‌تواند به سیطره خود ادامه دهد.»
کوهن فورا در پاسخ به وی گفت: «ضاحی گوسفند! (خرفان)، تل آویو تاج سر توست. اگر به حملات لفظی علیه یهودیان و تل آویو ادامه دهی، پرونده تو و پرونده سفر محرمانه ات به همراه یک هیئت امنیتی را به تل آویو را که سال‌های اخیر انجام شد بر ملا خواهم کرد. به تو هشدار می‌دهم از اکنون اگر یک پیام توئیتری علیه تل آویو یا یهودیان منتشر کنی، پرونده تو رو خواهد شد.»
پايگاه خبري العهد نوشت: بحث و جدل بین دو طرف ادامه ادارد تا جاییکه خلفان ادعا کرده است حساب کاربری کوهن جعلی است و در قطر مدیریت می‌شود، اما کوهن با انتشار فیلم ویدئویی از خلفان خواست در هر شبکه تلویزیونی که وی انتخاب کند مناظره زنده انجام دهد و بار‌ها به چالش طلبی خودش را برای مناظره تکرار کرده است.

نظر شما