شناسهٔ خبر: 27266458 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سعید رضا کیخا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نگاه حمایتی وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک به ژیمناستیک قابل ستایش است/ برای موفقیت در جاکارتا آماده‌ام/ ثبت پنج حرکت به نام من در جهان برایم ارزشمند است

ژیمناست‌کار تیم ملی ایران گفت: همیشه حمایت‌های مالی نیست که به ورزشکاران، مربیان و مسئولین فدراسیون انگیزه می‌دهد، بلکه حمایت‌های انگیزشی و معنوی نیست وجود دارد که باعث می‌شود ورزشکاران با روحیه دوچندان راهی مسابقات شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعیدرضا کیخا عضو تیم ملی ژیمناستیک ایران درخصوص وضعیت ملی‌پوشان این رشته برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا صحبت کرد.

کیخا در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آمادگی تیم ملی ژیمناستیک برای حضور در این مسابقات اظهار داشت: خداروشکر همه ملی‌پوشان با آمادگی کامل راهی این مسابقات خواهند شد و در وسیله تخصصی خودم که خرک حلقه است در چند وقت اخیر پیشرفت صعودی خوبی داشته‌ام و در تورنمنت‌های اخیر به موفقیت‌های چشم‌گیری توانسته‌ام برسم. همچنین موفقیت ارزشمندی که توانستم به دست آورم ثبت پنج حرکت جدید به نام خودم در دنیا بود و تنها ژیمناستی هستم که در دنیا پنج حرکت به نام من ثبت شده است و با یک رزومه و روحیه خوب برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم و امیدوار به کسب نتیجه خوب در جاکارتا هستم.

65

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان درخصوص بازدید دکتر سلطانی‌فر و دکتر صالحی امیری از تمرینات تیم ملی خاطرنشان ساخت: همیشه حمایت‌های مالی نیست که به ورزشکاران، مربیان و مسئولین فدراسیون انگیزه می‌دهد، بلکه حمایت‌های انگیزشی و معنوی نیست وجود دارد که باعث می‌شود ورزشکاران با روحیه دوچندان راهی مسابقات شوند. حضور مسئولین عالی رتبه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در تمرینات و صحبت‌هایی که انجام شد عزم ما را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی بیشتر کرده و به همین خاطر قدردان این عزیزان هستیم.

نظر شما