شناسهٔ خبر: 27251219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مهرداد علیقارداشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیهای آسیایی دقیقا شبیه به مسابقات المپیک است/ تیم ملی بانوان و آقایان کاملا آماده هستند

علیقارداشی گفت: با توجه به اردوهای متعدد داخلی و همچنین مساعدت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای اعزامهای بینالمللی و پرداخت به موقع بودجهها توانستیم تیم را خوب مهیا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز پیرامون آخرین وضعیت رشته و میزان آمادگی ملی پوشان به خبرنگار برنا گفت: با توجه به اردوهای متعدد داخلی و همچنین مساعدت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای اعزامهای بینالمللی و پرداخت به موقع بودجهها ما توانستیم تیم را به خوبی مهیاکنیم. 

وی افزود: با توجه به بهترین نتایجی که در مسابقات قهرمانی جهان گرفتند، ما اعتقاد داریم تیم ملی بانوان و آقایان کاملا آماده هستند ولی  این را هم خوب میدانیم بازیهای آسیایی میتوانم بگویم که دقیقا شبیه به بازیهای المپیک تابستانی در رشته تنیس روی میز است. حالا اینکه به قول آقای وزیر آن روز، روز ما باشد و روز رقیبمان نباشد و واقعا روی کاغذ از نظر  رنکینگی در  واقع شانس مدالمان بسیار کم است. میماند آن روز بچهها و حریفشان چه پیش آمده است که بچههای ما همین قهرمانان آسیایی که مدالهای المپیکی و آسیایی دارند را برده اند ولی خب مثلا اگر دو بار بردند ده بار باختند. واقعیت این است که سطح آنها بالاتر است ولی بچههای ما آمادهاند و امیدواریم روزشان باشد.

وی بااشاره به حضور وزیر به همراه رئیس کمیته ملی المپیک در تمرینات اظهار داشت: واقعا مدیریتی که در ورزش است باعث همدلی شده آرامشی که حاکم شده به دلیل  تدابیر خوب و تصمیمات به موقع است، به طور مثال همین تزریق به موقع بودجه، اینکه ما را دیدند، ما تنها فدراسیون توپی راکتی هستیم که 6 دوره المپیک را داریم پشت هم سهمیه میگیریم، این را لحاظ کردند و علیرغم اینکه شانس مدال ما را کم میدانند، به سهمیه المپیک ما نگاه میکنند و برای 2020 تنوع در رشتهها مهم است همه اینها موضوعی است که نه بنده بلکه تمام خانواده ورزش آن را لمس می کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: اینکه شما بتوانید در چندین رشته سهمیه بگیرید و حضور داشته باشید و خدا را شکر نه تنها در 6 دوره سهمیه گرفتیم بلکه در دو اخیر در بانوان و آقایان سهمیه گرفتیم و این نگرش و تدبیر خوب مدیران ارشد وزارتخانه و کمیته را میرساند که با این دید نگاه میکنند و لحاظ میکنند کسب سهمیه را و حضور ما را در اینجا و کسب امتیاز برای رنکینگ جهانی که اهمیت دارد.

علیقارداشی خاطرنشان کرد: انشالله بتوانیم جواب اعتمادشان را بدهیم. از المپیک 1958 توکیو بعد از 60 سال، اولین بار است که به تیمهای ملی ما مجوز دادند و دو تیم کامل 4 نفره آقایان و بانوان، یعنی8 نفر ورزشکار داشته باشیم و امیدواریم بچهها بهترین استفاده را از این فرصت کنند و قطعا نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

نظر شما