شناسهٔ خبر: 27249025 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

شکایت آنجلینا جولی از برد پیت

آنجلینا جولی برد پیت را متهم کرد که در یکسال و نیم گذشته به تعهدات مالی خود در قبال شش فرزندشان آنچنان که باید عمل نکرده است. این زوج هالیوودی نزدیک به دو سال پیش اعلام کردند که جدا می‌شوند. 
به گزارش خبرآنلاین، تقریبا دو سالی از جدایی پرسر و صدای آنجلینا جولی و برد پیت می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که داستان این جدایی هنوز به پایان راه نرسیده است. در تازه‌ترین رویداد مربوط به این جدایی آنجلینا جولی سه‌شنبه برد پیت را متهم کرد که در یکسال و نیم گذشته به تعهدات مالی خود در قبال شش فرزندشان آنچنان که باید و شاید عمل نکرده است.
بر اساس مدارکی که در این باره به دادگاه عالی لس‌آنجلس ارائه شده است، این بازیگر و کارگردان سرشناس قصد دارد که برد پیت را مجبور به انجام تعهداتش کند. آنجلینا جولی و برد پیت که در دوران زندگی مشترک خود مشهورترین زوج سینمای جهان بودند، شش فرزند دارند. مداکس ۱۷ ساله، پکس ۱۴ ساله، زهرا ۱۳ ساله، شیلو ۱۲ ساله و دوقلویی ۱۰ ساله به نام‌های ویوین و ناکس شش فرزند آن‌ها هستند. این دو چهره سینمایی اکنون برنامه‌ پرکاری دارند. در حالی که جولی مشغول بازی در فیلم «مالفیسنت ۲» در لندن است، برد پیت در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کنار دی‌کاپریو و مارگو رابی جلوی دوربین می‌رود. وکلای برد پیت تا این زمان به ادعای آنجلینا جولی واکنش نشان نداده‌اند.

برندگان «کن» 
میهمان جشنواره فیلم «نیویورک» می‌شوند

فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره نیویورک با آثاری از «ژان لوک گدار»، برادران «کوئن» و آخرین ساخته جعفر پناهی کامل شد. به گزارش ایسنا به نقل از نیویورک تایمز، در پنجاه‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم «نیویورک» امسال ۳۰ فیلم در بخش اصلی انتخاب شده‌اند و طبق اعلام قبلی «مورد علاقه» ساخته «یورگن لانتیموس» به عنوان فیلم افتتاحیه و «روما» جدیدترین فیلم «آلفونسو کواران» نیز در در مراسم اختتامیه این رویداد سینمایی به روی پرده می‌رود.  «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» جدیدترین ساخته «بری جنکینز» پس از فیلم برنده اسکار «مهتاب»؛ اولین نمایش آمریکای شمالی را در جشنواره نیویورک تجربه می‌کند و فیلم «تصنیفی برای باستر کراگز» نیز پس از رونمایی در جشنواره «ونیز» در اولین نمایش خود در آمریکا میهمان این رویداد سینمایی خواهد بود. 
جشنواره امسال فیلم «نیویورک» همچنین از فهرست آثار برتر سایر جشنواره‌ها از جمله جشنواره کن نیز میزبانی می‌کند که شامل «دزدان فروشگاه» به کارگردانی «هیروکازو کورئیدا» برنده نخل طلای کن  ۲۰۱۸، «کتاب تصویر» از «ژان لوک گدار» برنده جایزه ویژه کن و همچنین برندگان مشترک بهترین فیلمنامه کن «سه رخ» به کارگردانی جعفر پناهی و «لازاروی خوشحال» از «الیس رورواچر» می‌شود. «کلر دنیس» نیز با فیلم جدیدش «زندگی بالا» و «ژیا ژانگ‌که» کارگردان سرشناس چینی با فیلم «خاکستر خالص‌ترین سفید» در جشنواره فیلم نیویورک حاضر خواهند بود و «پل دانو» اولین تجربه کارگردانی خود را به نام «حیات وحش» و «ریچارد بلینگهام» نیز فیلم اول خود را به نام «ری و لیز» به جشنواره خواهند آورد.
پنجاه‌وششمین جشنواره فیلم نیویورک از تاریخ ۲۸ سپتامبر تا ۱۴ اکتبر (۶ تا ۲۲ مهر) برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها:

نظر شما