شناسهٔ خبر: 27245129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

با یازده پیروزی از پانزده مسابقه؛ اهواز، شهر شانس برانکو!

سمیرا عبادی

سرمربی کروات پرسپولیس آمار بسیار خوبی در مقابل نمایندگان شهر اهواز برجای گذاشته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - تیم فوتبال پرسپولیس تهران از چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، پس از کسب پیروزی قاطع مقابل فولاد خوزستان، فرداشب در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف دیگر نماینده این شهر، استقلال خواهد رفت. این مسابقه شانزدهمین تقابل برانکو ایوانکوویچ با نمایندگان اهواز خواهد بود و به نوعی می‌تواند یادآور جدال دو تیم بر سر قهرمانی در لیگ پانزدهم باشد. این در حالی است که استقلال خوزستان با تغییرات متوالی، چهره‌ای کاملا جدید به خود گرفته و با ترکیبی جوان پای به مسابقات لیگ هجدهم خواهد گذاشت.

برانکو ایوانکوویچ که هفته گذشته پس از کسب پیروزی مقابل فولاد توانست در مسابقات لیگ برتر 201 امتیازی شود، حالا در حالی در ورزشگاه غدیر به مصاف میزبان خود خواهد رفت که این تقابل، شانزدهمین مصاف او با تیم های اهوازی خواهد بود. ایوانکوویچ پیش تر در 15 دیدار مقابل نمایندگان اهواز به یازده پیروزی دست یافته و تنها یک شکست در کارنامه دارد. این در حالی است که در این مصاف ها پرسپولیس 25 مرتبه گلزنی کرده و تنها 6 گل دریافت کرده است. سرخپوشان همچنین مقابل رقبای اهوازی خود موفق به ثبت 10 کلین شیت شده‌اند و در چهارده دیدار اخیر خود مقابل تیم های این شهر، شکست ناپذیر بوده‌اند.

پرسپولیس ابتدا در لیگ پانزدهم تحت هدایت برانکو مقابل سه نماینده شهرستان اهواز، شش دیدار را برگزار کرد. برخلاف دیدار نخست که به میزبانی استقلال خوزستان برگزار شد و سرخپوشان با حساب دو بر یک شکست خوردند، این تیم 5 مسابقه دیگر را با نتایج 2-0 مقابل استقلال خوزستان، 2-0 و 1-0 مقابل فولاد خوزستان و 1-0 و 2-0 مقابل استقلال اهواز با برتری پشت سر گذاشت. در لیگ شانزدهم، پرسپولیس در نیم فصل نخست در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد و در ورزشگاه غدیر مقابل استقلال با نتایج 1-1 متوقف شد ولی در دور برگشت با نتایج 3-0 و 1-0 از سد رقبای خود گذشت. پرسپولیس لیگ هفدهم را نیز با برتری دو گله در دیدار افتتاحیه مقابل فولاد آغاز کرد و در مقابل استقلال خوزستان در مسابقه رفت و برگشت با نتایج 3-1 و 1-0 به پیروزی رسید. اما در دیدار برگشت مقابل فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه 1-1 متوقف شد. پانزدهمین دیدار سرخپوشان با هدایت برانکو در مقابل نمایندگان اهواز نیز با برتری سه گله هفته پیش این تیم مقابل فولاد به پایان رسید.

مهدی طارمی بهترین گلزن سرخپوشان در مقابل نمایندگان اهواز با به ثمر رساندن 7 گل بوده است که دیگر در پرسپولیس حضور ندارد. با این حال پرسپولیس می‌تواند از حضور علی علی‌پور و سیامک نعمتی که موفق به زدن 3 گل مقابل نمایندگان اهوازی با پیراهن سرخ شده‌اند بهره بگیرد.

 

نظر شما