شناسهٔ خبر: 27238350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با پارس جنوبی به توافق نرسیدم

صادقی :چرا پرسپولیس نباید دوباره قهرمان شود/ دوست داشتم به استقلال برگردم

امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان سابق استقلال این روزها بیرون از فوتبال مشغول انجام کارهای بیرون فوتبال است. او کم‌و‌بیش فوتبال را پیگیری می‌کند

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان سابق استقلال این روزها بیرون از فوتبال مشغول انجام کارهای بیرون فوتبال است. او کم‌و‌بیش فوتبال را پیگیری می‌کند و امسال بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که دوست دارد به استقلال بازگردد اما باز هم این اتفاق نیفتاد تا شایعه دلخوری صادقی از استقلالی‌ها به گوش برسد.

دو هفته از لیگ گذشت و در آستانه هفته سوم هستیم. شرایطت برای فصل بعد به کجا رسید؟

بازیکن آزاد هستم و به دلیل مشغله کاری زیادی که دارم هر تیم شهرستانی که به من پیشنهاد داد نتوانستم قبول کنم و به همین دلیل هنوز به تیم خاصی نرفته‌ام. تا دو ماه آینده نمی‌توانم در تیمی بازی کنم اما با دو باشگاه توافق کردم که شاید نیم‌فصل آنجا بروم.

بحث حضورت در پارس جنوبی جم شنیده می‌شد.

مذاکراتی را داشتیم. من به آنها گفتم اگر تمرینات تهران باشد مشکلی ندارم اما تمرینات در جم برگزار می‌شود. همچنین مبلغی را هم که من به آنها پیشنهاد داده بودم مورد تایید آنها قرار نگرفت.

اما خیلی‌ها می‌گویند به دلیل مصاحبه‌ای که فصل گذشته علیه پارس جنوبی جم انجام دادی با حضورت در این تیم مخالفت شد.

من هیچ بی‌احترامی به این تیم و شهر جم نکردم. این تیم طرفداران بسیار خوبی دارد. من فقط در مورد هتل صحبت کردم و گفتم که اتاق‌های هتلی که ما فصل گذشته با پیکان آنجا بودیم خوب نبودند. حتی صبحانه، ناهار و شام را از بیرون به هتل می‌آوردند ولی من بی‌‌احترامی به پارس جنوبی جم نکردم.

بازی‌‌های استقلال را دنبال می‌کنی؟

کم و بیش به دلیل مشغله‌ای که دارم وقت نمی‌کنم کامل تماشا کنم اما باید بگویم شاکله تیم عوض شده و استقلال نیاز به زمان دارد تا تیمش در هفته‌های آینده بهتر شود. این تیم هر سال دچار تغییرات می‌شود و همین باعث ضرر کردن تیم می‌شود.

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس امسال دوباره قهرمان می‌شود.

چرا نباید قهرمان بشود. آنها نسبت به فصل گذشته هم تغییرات کمتری داشته‌اند و در واقع ذخیره‌های خیلی خوبی هم دارند. شما نگاه کنید طارمی از این تیم رفت، علیپور به ترکیب اصلی آمد و آقای گل شد و این نشان می‌دهد که پرسپولیس شرایط خوبی دارد.

از دست استقلالی‌ها ناراحتی؟

یک موقع یک اتفاقاتی می‌افتد که آدم را ناراحت می‌کند. من پیش شفر رفتم و او به من گفت ما جا نداریم و فقط یک مهاجم جذب می‌کنیم اما الان می‌بینید هنوز هم در حال جذب بازیکن جدید هستند. شاید نمی‌خواهند ما برگردیم و شاید قسمت این است که من به تیم محبوبم بازنگردم. من این قضیه را به فال نیک می‌گیرم. نمی‌خواهم وجهه استقلال را پیش خودم که از دوران کودکی عاشق این تیم بوده‌ام خراب کنم.

تا چه زمانی می‌خواهی فوتبال بازی کنی؟

اگر زیرآبم را نزنند می‌خواهم تا 40 سالگی فوتبال بازی کنم. چون این توانایی را در خودم می‌بینم و از نظر بدنی هم در شرایط خوبی هستم.

وحید طالب‌لو هم از فوتبال خداحافظی کرد. تو آخرین بازمانده آن نسل هستی که هنوز در حال بازی کردن است.

شاید باورتان نشود هنوز هم باورم نمی‌شود وحید از فوتبال خداحافظی کرده باشد. این روی زشت فوتبال است و نهایت نامردی است که بازیکنی که حالا حالاها باید بازی کند مجبور به خداحافظی می‌شود. کنار وحید طالب‌لو دروازه‌بان‌های زیادی آمدند و رشد کردند. امیدوارم وحید در مربیگری بتواند همچون دوران فوتبالش موفق باشد.

شاید به گوش خودت هم رسیده باشد که گفتند فصل گذشته هم حقت نبود که در پیکان بمانی و به نوعی به زور نگه‌ات داشتند.

اصلا اینگونه نیست. از آقایان بپرسید اگر من به دردشان نمی‌خوردم چرا قرارداد من را صد میلیون اضافه کردند. سر همین مسایل هم بود که تمدید قراردادم طول کشید. اگر هم این تیم در لیگ برتر ماند من و امثال رحمان احمدی تیم را نگه داشتیم. کاری به کار فنی ندارم اما این تیم همیشه مانند نردبان بود که یک سال در میان در لیگ برتر و لیگ یک در حال رفت و آمد بود.

ماجرای طلبت از استقلال به کجا رسید؟

همچنان منتظر هستیم. بر خلاف شنیده‌ها هم طلب من بالای یک میلیارد است که اینها هم می‌خواهند 300 میلیون آن را کسر کنند. جالب است بازیکنی اینجا ایستاد و گفت کل پولم را می‌خواهم. او شد خوب، ما شدیم بد. اگر من کسی پشتم بود این اتفاق برایم نمی‌افتاد. من خودم کاپیتان تیم بودم اما متاسفانه استقلالی‌ها حرمت بازوبند و کاپیتان تیم‌شان را نگه نداشتند. 

 

نظر شما