شناسهٔ خبر: 27153523 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

بررسی سوءاستفاده جنسی از زنان امریکایی در پرس‌تی‌وی

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -
پرس‌تی‌وی هم برای ۴۰‌سالگی انقلاب اسلامی دست به کار شده و از دریچه این شبکه انگلیسی‌زبان ایرانی به عظمت اسلام و انقلاب می‌پردازد و از طرفی سوءاستفاده‌های جنسی زنان توسط چهره‌های سرشناس و قدرتمند در کشور‌های غربی را نیز به چالش می‌کشد.
مسئله سوءاستفاده‌های جنسی از زنان توسط صاحبان قدرت در بسیاری از کشور‌های غربی و به ویژه در امریکا در شبکه پرس‌تی‌وی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. برنامه این هفته «ما مردم» به تهیه‌کنندگی عاطفه‌سادات دربندی به بررسی موضوع سوءاستفاده‌های جنسی از زنان توسط صاحبان قدرت در بسیاری از کشور‌های غربی و به ویژه در امریکا می‌پردازد. در این برنامه، گزارش‌ها و شکایت‌های اخیر در خصوص آزار و اذیت جنسی زنان توسط چهره‌های سرشناس و قدرتمند از جمله هاروی واینستین، تهیه‌کننده مشهور هالیوود و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این زمینه شکایت ارائه شده از سوی سه زن علیه ترامپ مطرح می‌شود و نحوه برخورد رئیس‌جمهور و مقامات امریکایی در مقابل این اتهامات، مورد تبادل‌نظر قرار خواهد گرفت.
انتشار مکالمه صوتی ترامپ با وکیل سابقش مایکل کوهن برای پرداخت پول به یکی از این زنان توسط شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان و واکنش مردم امریکا در قبال چنین رفتار‌هایی از سوی سیاستمداران عالی‌رتبه این کشور از دیگر محور‌های مورد بحث در برنامه این هفته «ما مردم» است.

نظر شما