شناسهٔ خبر: 27138627 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه صبح‌اقتصاد-قدیمی | لینک خبر

عملیات مشابه حمله به «آرامکو» عربستان در راه است

به دنبال حمله موفقیت آمیز نیروهای یمنی در هدف قرار دادن پالایشگاه «آرامکو» در خاک عربستان رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد که عملیات مشابه این حمله در راه است. محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پست توئیتری خود نوشت: عملیات هدف قرار دادن شرکت آرامکو عربستان بعد از یک عملیات […]

صاحب‌خبر -

به دنبال حمله موفقیت آمیز نیروهای یمنی در هدف قرار دادن پالایشگاه «آرامکو» در خاک عربستان رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد که عملیات مشابه این حمله در راه است.

 محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پست توئیتری خود نوشت: عملیات هدف قرار دادن شرکت آرامکو عربستان بعد از یک عملیات شناسایی دقیق بدون اطلاع ریاض صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: عملیات مشابه دیگری برای هدف قرار دادن اهداف اقتصادی عربستان در راه است و اگر سعودی ها خواهان صلح باشند این اهداف در تیر رس حملات ما قرار نخواهد گرفت.

الحوثی هم چنین تاکید کرد: ما از کارگران خارجی که در شرکتهای سعودی کار میکنند می خواهیم که به کشورهای خود بازگردند و در صورت باقی ماندن در خاک عربستان مسئولیت هرگونه رویدادی متوجه خود آنها است.

منابع یمنی روز گذشته از عملیات موفق پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن در هدف قرار دادن پالایشگاه آرامکو در پایتخت عربستان خبر داده بودند.

منابع سعودی شرکت آرامکو عربستان به آتش سوزی پالایشگاه آرامکو ریاض به دنبال حمله پهپادی یمنی ها اذعان کردند.

شرکت آرامکو در صفحه توییتری خود با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تیم اطفای حریق آرامکو عربستان موفق به مهار آتش سوزی شده و این حادثه تلفاتی نداشته است.

المیادین به نقل از یک منبع وابسته به نیروی هوایی یمن گزارش داد: پهپاد دور برد از نوع صماد۲، پالایشگاه آرامکو در ریاض را هدف قرار داده است.

منبع
مهر

نظر شما