شناسهٔ خبر: 27119818 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بیانیه «شدید اللحن» انصارالله در محکومیت سعودی‌ها

منبع: فارس

دفترسیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای شدید اللحن، حمله هوایی دیروز ائتلاف سعودی به بیمارستان الحدیده را که بیش از ۵۰ کشته بر جای گذاشته است، محکوم و آن را «جنایتی وحشیانه» علیه ملت یمن خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن دیشب (پنجشنبه) با صدور بیانیه‌ای، ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه ملت یمن طی چهار سال اخیر و بمباران دیروز بیمارستان الحدیده را «به شدت» محکوم کرد.

انصارالله با اشاره به بمباران بیمارستان الحدیده اعلام کرد که «این‌ جنایت‌ها به طور آشکار حملات وحشیانه و سیستماتیک ائتلاف متجاوز و همچنین میزان شکست و ناامیدی آنها را در مقابله با مردم یمن نشان می‌دهد.»

بیشتر بخوانید:

ائتلاف سعودی بیمارستان «الحدیده» را با خاک یکسان کرد +عکس

به گزارش المسیره، در ادامه این بیانیه از همه ملت‌های جهان و نهادهای حقوق بشری خواسته شده که در رد حملات وحشیانه ائتلاف سعودی، اینگونه جنایت‌ها علیه ملت یمن را محکوم کنند.

حملات ائتلاف سعودی علیه مردم یمن که از ابتدای سال ۱۳۹۴آغاز شده است، در حالی در میان سکوت مجامع بین المللی و جامعه جهانی ادامه دارد که مدعیان حقوق بشر غربی تاکنون هیچ گونه واکنشی در قبال این جنایات از خود نشان نداده‌اند.

وزیر بهداشت یمن دیشب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بمباران دیروز بیمارستان الحدیده، ۵۵ کشته و ۱۲۴ زخمی بر جای گذاشته است.

نظر شما