شناسهٔ خبر: 27038089 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری طرح آسمانی ها در ۵۱۲ کانون فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تابستانی اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با عنوان «آسمانی ها» در ۵۱۲ کانون برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام رضا قاسمی، رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: طرح اوقات فراغت در ایام تابستان همه ساله در کانون‌ های مساجد استان برگزار می‌ شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت در کانون‌ های مساجد استان آغاز شده، اظهار داشت: این طرح از  تیرماه آغاز و تا شهریورماه در کانون ‌های فرهنگی مساجد استان ادامه دارد.

 

قاسمی یادآور شد: اوقات فراغت بهترین فرصت برای ایجاد بستری مناسب و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه های کانون های فرهنگی مساجد است.

 

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این امر با برنامه ریزی جامع و دقیق، استفاده از تمام ظرفیت ها، تنوع بخشی به فعالیت ها و برنامه ها و اهتمام نسبت به اجرای فعالیت های شادی آفرین و نشاط آور در پرتو آموزه های دینی محقق می شود. 

 

وی ابراز داشت: توجه جدی به شعار سال در برنامه ریزی های اوقات فراغت و ترویج و ارتقای سطح معلومات و دانش دینی مخاطبان در موضوعات قرآنی، اعتقادی، اخلاقی و اهتمام مضاعف به بزرگداشت مناسبت های مذهبی و مقارن با ایام اوقات فراغت از جمله وظایف این ستاد است.

 

قاسمی خانواده محور بودن را ویژگی خاص برنامه های کانون ها در سال جاری دانست و ادامه داد: در همین راستا برنامه های فعالیت گروهی، تربیتی، آموزشی و نشاطی برای همه اعضای خانواده پیش بینی می شود.

 

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شبکه ای شدن برنامه ها یکی دیگر از اقداماتی است که در برگزاری برنامه های اوقات فراغت سال جاری مورد توجه قرار می گیرد، اضافه کرد: برای برگزاری هرچه بهتر و کارآمدتر برنامه های اوقات فراغت امسال این برنامه در دستور کار قرار دارد.

 

وی گفت: با توجه به اینکه ملاک تایید برنامه های کانون های فرهنگی و هنری فقط سامانه سجا است، باید برای ثبت نام در طرح آسمانی ها فقط از طریق این سامانه اقدام کرد.

نظر شما