شناسهٔ خبر: 2696553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سفر دولت یازدهم به خراسان جنوبی

مهاجریان: استقبال از رئیس جمهور در روند مذاکرات هسته‌ای مؤثر است

امام جمعه طبس با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی گفت: باتوجه به تداوم مذاکرات هسته‌ای، حمایت و استقبال گسترده مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور می‌تواند تأثیر به‌سزایی در روند مذاکرات داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور و برخی اعضای هیأت دولت به استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: سفر مسئولان عالی‌رتبه به نقاط دوردست موجب می‌شود مسئولان مشکلات را از نزدیک ببینند که این کار اقدامی لازم و مؤثر است اما باید دقت شود که در قالب این سفرها فقط وعده‌هایی که امکان عملی‌شدن دارد داده شود و مانند برخی موارد در دولت‌های گذشته نشود که قول‌هایی داده شد، اما عملی نشد.

وی بیان کرد: دولت حاضر نیز همچون دولت‌های گذشته تحت حمایت رهبری قرار دارد و مورد احترام مردم است که قطعاً مردم استان خراسان جنوبی در استقبال از رئیس جمهور و هیأت دولت سنگ‌تمام می‌گذارند.

خطیب جمعه طبس ادامه داد: با توجه به اینکه هم‌اکنون مذاکرات ایران و گروه 1+5 درباره موضوع هسته‌ای ایران در حال انجام است، استقبال گسترده و حمایت و پشتیبانی مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور و سایر مسئولان می‌تواند تأثیر به‌سزایی در روند مذاکرات هسته‌ای داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان طبس خواستار این هستند که رئیس جمهور در جریان سفر به استان خراسان جنوبی، سفری هم به شهرستان طبس داشته باشد که برای همین منظور نامه‌ای تنظیم و با امضای امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار ویژه، شورای اسلامی و... برای رئیس جمهور ارسال شده که در قالب این نامه ضمن بیان پتانسیل‌های منحصربه‌فرد طبس، از رئیس جمهور درخواست شده تا به این شهرستان سفر کند.

مهاجریان مقدم افزود: علاوه بر این طی نامه جداگانه‌ای نیازها و کمبودهای شهرستان طبس از قبیل مشکلات راه‌ها، بهداشت و درمان، آب، اشتغال، کشاورزی، دانشگاهی، نیروگاه حرارتی و... بیان شده که به استحضار رئیس جمهور خواهد رسید.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته وقف، بر احیای امر وقف تأکید کرد و یادآور شد: باید همه برای عمل کردن به نظر و نیات واقفان، تعصب و دغدغه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/90001/ق40/آ3004

نظر شما