شناسهٔ خبر: 26960535 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سردبیران روزنامه اعتماد و صبح‌نو مهمانان شبکه ۴

برنامه تلویزیونی "این.ج.ا" روز جمعه ۵ مرداد ماه میزبان سردبیران روزنامه های اعتماد و صبح نو می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما《روزگار سخت و رسانه تلخ》 موضوع این هفته برنامه "این.ج.ا" است که میزبان سید علی میرفتاح، سردبیر روزنامه اعتماد و دکتر فرشاد مهدی پور، مدیر مسئول و سردبیر روزنامه صبح نو می شود.

بنابراین گزارش،چند وقتی است که صبح ها وقتی از خواب بیدار میشویم، شنیدن اخبار حال و روزمان را خراب میکند. روزگار سختی است هر روز موجی قدرتمند از اخبار منفی وآزار دهنده کاممان را تلخ میکند.آیا باید باور کنیم که جامعه ی ما را اتفاقات ناخوشایند احاطه کرده اند؟یا اینکه ما عادت کرده ایم در میان اخبار ناراحت کننده زندگی کنیم؟ آیا در جامعه ما خبر خوب نیز وجود دارد؟ اگر وجود دارد، آیا به گوش ما میرسد؟ نحوه برخورد ما در رابطه با شنیدن،باور کردن و انتشار دادن اخبار خوب و بد چگونه است؟

این سوالات و پاسخ هایشان موضوع برنامه این هفته "این.ج.ا" هستند.که آقایان سید علی میرفتاح ودکتر فرشاد مهدی پور درباره نحوه بازتاب اخبار خوب در جامعه ایران و تاثیر آنها بر افکار عمومی صحبت میکنند.

همچنین مجید عزیزی مستند ساز نیز به این موضوع در کشوری دیگر می پردازد و نحوه انتشار خبر، مدیریت رسانه و نحوه برخورد مردم آن کشور با اخبار مختلف را بررسی و با ایران مقایسه می‌کند.

محمد حسنپور نیز به میان مردم می رود و آن ها را در موقعیت های مختلفی قرار میدهد تا پاسخ هایشان را درباره "خبرخوب" بشنود.
برنامه "این.ج.ا" به تهیه کنندگی مصطفی پور محمدی و با اجرای محمد لسانی هر هفته جمعه ها ساعت ۱۷:۳۰ بر روی آنتن شبکه چهار سیما میرود.

"این.ج.ا" به دنبال ایجاد بستری برای ارائه بحث های کارشناسی در حوزه تجربه حکمرانی کشور است.که با مشارکت مخاطبان و واکنش طبقه نخبگان جامعه در فضای رسانه های تعاملی ادامه پیدا میکند.
بازپخش این برنامه هر هفته شنبه ها ساعت ۰۰:۳۰ و دوشنبه ها ساعت ۱۹:۰۰ است.

نظر شما