شناسهٔ خبر: 26955256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مارسی 0-3 اتلتیکو مادرید؛ شاهکار گریزمان و چولیسمویی که همچنان نتیجه می‌دهد

مهدی آزادی

سیمئونه یک بار دیگر نتیجه بخش بودن سبکش را نشان داد. با درخشش و فرصت طلبی کم نظیر گریزمان، تیم رودی گارسیا مات شد تا اتلتیکو مادرید یک جام اروپایی دیگر به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - تیم‌های مارسی و اتلتیکو مادرید از ساعت 23:15 به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم سیمئونه بود که به پیروزی رسید و قهرمان شد.

مشخصات بازی

روز و تاریخ: چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 برابر با 16 می 2018

تورنمنت: فینال لیگ اروپا فصل 2017/18

گلزنان و دقایق: گریزمان (21، 49)، گابی (88)

گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

ترکیب اصلی - مارسی - اتلتیکو مادرید - لیگ اروپا

بازی فوق العاده جذاب شروع شد. در اولین موقعیت این مارسی بود که روی یک ضد حمله تند و تیز می‌توانست توسط جرمین به گل برسد اما والری نتوانست در مصافی تک به تک گلزنی کند و ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت. پاس پایه عالی بود. در 20 دقیقه ابتدایی، اتلتی تحت تاثیر بازی خوب مارسی قرار گرفته بود اما یک اشتباه مهلک در خط دفاعی، باعث شد تا گریزمان گل اول را وارد دروازه مانداندا کند. اخبار بد برای مارسی ادامه داشت. پایه که از جریان بازی گم بود، به دلیل مصدومیت خیلی زود زمین را ترک کرد تا ماکسیم لوپز جایگزینش شود. مارسی در نیمه اول به هر دلیلی که بود، نتوانست اتلتی را برای زدن گل مساوی تحت فشار بگذارد. نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

آنتوان گریزمان ۰ اتلتیکو مادرید - فینال لیگ اروپا

نیمه دوم هنوز شروع نشده گریزمان خودش و تیمش را دو گله کرد. مارسی به سان تیمی بود که باخت را قبول کرده و از سوی حریف خلع سلاح شده. حتی خبری از تحت فشار گذاشتن و ایجاد موقعیت گلزنی هم در تیم رودی گارسیا نبود. اتلتی فوق العاده کار می‌کرد. در ادامه در محوطه جریمه هر دو تیم توپ به دست مدافعان برخورد کرد که کویپرس در هیچ کدام از آنها اعتقادی به پنالتی نداشت. جدی ترین موقعیت مارسی پس از تک به تکی که جرمین در دقایق ابتدایی به دست آورد، با بدشانسی از دست رفت. ضربه سر زیبای میتروعلو به تیرک عمودی برخورد کرد و به زمین بازی برگشت. کار در دقیقه 88 تمام شد. جایی که گابی گل سوم را هم زد. بازی با همین نتیجه تمام شد. اتلتیکو مادرید برای سومین بار قهرمان لیگ اروپا شد.

شرح گل‌ها

مارسی 0-1 اتلتیکو مادرید | آنتوان گریزمان (21) | پاس مانداندا را زامبو آنگیسا نتوانست کنترل کند تا گابی بلافاصله با یک پاس خوب، گریزمان را تک به تک کند. گریزمان هم کاملا راحت دروازه را باز کرد.

استیو مانداندا - آنتوان گریزمان - فینال لیگ اروپا

مارسی 0-2 اتلتیکو مادرید | آنتوان گریزمان (49) | باز هم یک حرکت انتقالی استادانه. توپ در میانه میدان ربوده شد و پس از سه پاس به محوطه جریمه مارسی رسید. کوکه با پاس عمقی زیبایش گریزمان را تک به تک کرد تا این بار او با یک چیپ دروازه را باز کند.

مارسی 0-3 اتلتیکو مادرید | گابی (88) | باز هم یک حرکت انتقالی. کلاس درس تیم سیمئونه. پاس عمقی عالی گریزمان به کوستا رسید. گابی 34 ساله در دقیقه آخر بازی استارت می‌زند تا در فضای خالی محوطه جریمه صاحب توپ شود و با یک شوت دقیق کار را تمام کند. 

ویدئوی خلاصه بازی

 

نظر شما