شناسهٔ خبر: 26933470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کاپیتان فولاد اهواز به داماش گیلان پیوست

سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: آل کثیر مهاجم و کاپیتان فصل گذشته تیم فولاد نوین اهواز با مسئولان

صاحب‌خبر - سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: آل کثیر مهاجم و کاپیتان فصل گذشته تیم فولاد نوین اهواز با مسئولان باشگاه داماش به توافق رسید و با عقد قراردادی به این تیم پیوست.
محمدرضا حاجی پور افزود: این بازیکن 26 ساله، فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم در 15 بازی 9 گل برای فولاد نوین اهواز به ثمر رساند که از این تعداد ، 2 گل آن در بازی برابر داماش گیلان بوده است.
وی گفت: تیم فوتبال داماش گیلان پیش از این نیز با مرتضی حیدری کاپیتان نفت و گاز گچساران، سامان نورمحمدی هافبک فصل گذشته سردار بوکان، جابر نصیری و عباس کندل 2 بازیکن دیگر تیم فوتبال سردار بوکان و مجید خدابنده‌لو بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر به توافق رسیده است.
حاجی پور یادآور شد: محمد مختاری ، آرمین منفرد دوست، کنعان طاهرنژاد ، میثم میرپسنده، سعید طالبی، صادق رضایی و سعید باقرپسند بازیکنان فصل گذشته این تیم قرارداد خود را با داماش تمدید کردند و همچنین از جمع بازیکنان سهمیه ای داماش نیز عرفان گودرز قلعه نوعی، امیرحسین خادم دهقان، علیرضا توکلی و محمدحسین جهاندیده برای سه فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.
سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان به بازیکنان جدا شده این تیم نیز اشاره و اضافه کرد: مسلم حق شناس، مهرداد علیزاده ، سید کاظم رحمانی، هادی سهرابی، علی اصغر کریمی، صادق رضایی، میلاد پورصف شکن، سعید مرتضوی، اشکان توانا، کاوه علیزاده و سامان نورمحمدی به دلایل شخصی و یا با نظر کادر فنی از تیم داماش جدا شده اند.
تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم صعود کرد؛ نتوانست جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کند و فصل جاری نیز با هدایت سیامک فراهانی در رقابت های لیگ دسته دوم حضور می یابد.
7285/2007
انتهای پیام

نظر شما