شناسهٔ خبر: 26906940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیرانوند: یکبار به خاطر شیطنت‌هایم نتوانستم بهترین دروازه‌بان شوم/ از انتخاب نشدن مظاهری متعجبم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تا بتواند برای بار چهارم این عنوان را کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند پس از کسب عنوان برترین دروازه‌بان لیگ برتر فوتبال، درباره این عنوان گفت: این جایزه را مدیون باشگاه پرسپولیس هستم و این جایزه را به باشگاه، کادرفنی و برانکو تقدیم می‌کنم. از تک تک هواداران تشکر می‌کنم که در این سال من را حمایت کردند. من در این ۴ سال که در لیگ دروازه‌بانی کردم، سه سال توانستم این عنوان را کسب کنم و یک سال هم بخاطر شیطنت‌هایم نتوانستم این عنوان را بدست بیاورم. خدا را شکر در سال‌های پیش کفش و توپش را گرفتم و حالا امسال دستکشش را دریافت کردم.

او درباره پیشنهادهایی که اخیرا به او داده شده است گفت: پیشنهادها همچنان به من داده می‌شود اما خب با توافقی که با باشگاه انجام دادیم قرار شد که من تا نیم فصل در پرسپولیس باشم و بتوانم تیم را در این شرایط سخت کمک بکنم.

او درباره پول رضایتنامه پرسپولیس در صورت جدایی او در نیم فصل گفت: این حق پرسپولیس است که این پول را بگیرد. پرسپولیس برای من بسیار زحمت کشیده و امیدوارم با آن پول بتواند خلاءهای موجود در باشگاه را پر کند.

وی درباره بازی کردن در اروپا گفت: خیلی آرزوهای بزرگی دارم و هدفم این است که بتوانم همین دستکش را در جام ملت‌های آسیا کسب کنم. با تیم ملی بتوانم قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کنم و با بازی کردن در اروپا بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

بیرانوند درباره رقابت با سید حسین حسینی در کسب این جایزه گفت: در تمام لیگ‌ها همین مسئله وجود دارد که تیمی که بیشترین کلین‌شیت را داشته باشد و قهرمان لیگ شود، دروازه‌بانش به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ انتخاب می‌شود. اما انتخاب نشدن رشید مظاهری من را متعجب کرد. رشید در فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و در لیگ قهرمانان آسیا با سیوهای خوبی که داشت به ذوب آهن کمک شایانی کرد و انگیزه بسیار زیادی برای کسب این عنوان داشت. امیدوارم که در سال‌های بعد بتواند این موفقیت را کسب کند.

او درباره کارلوس کی‌روش و تمدید این مربی تا جام ملت‌های آسیا گفت: کارلوس کی‌روش مربی و روانشناس بزرگی است و کسی است که دلش برای ایران می‌سوزد و آرزو دارد که با ایران به موفقیت‌های بزرگی برسد و همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید از او بسیار تعریف می‌شود. امیدواریم که با ماندن او بتواند به ما در جام ملت‌ها کمک کند و در کسب عنوان قهرمانی از او بهره ببریم.

وی درباره دفاعی بازی کردن ایران در جام جهانی که یکی از تاکتیک‌های کی‌روش در جام جهانی بود گفت:‌این مسئله بسیار بدیهی است که باید مقابل تیم‌های بزرگ در جام جهانی باید اول دفاع کرد و به حداقل امتیاز اکتفا کرد و در وهله بعد به دنبال سه امتیاز باشیم. کی‌روش با اتخاذ این تاکتیک نشان داد که مربی بزرگی است.

او با اشاره به پیشنهاداتی که بعد از جام جهانی دریافت کرد گفت: دوست داشتم اتفاقی بیافتد و در بهترین تیم های اروپایی بازی کنم. باشگاه می دانست چه تیم های خوبی پیشنهاد دادند. تصمیم گرفتم به خاطر مشکل باشگاه، یک نیم فصل کنار تیم باشم. دوست داشتم اگر قرار است از پرسپولیس جدا شوم و برای چندین سال لژیونر شوم، با خوبی و خوشی باشد. البته معلوم نیست که در نیم فصل دوم جدا شوم. شاید آن موقع هم نیاز باشد در تیم بمانم. تمام ذکر و فکرم پرسپولیس است. به خاطر همین هم قراردادم را نبستم. دوست داشتم سال های سال در پرسپولیس باشم. هر جایزه‌ای که میگیرم به پرسپولیس و هوادارانش تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام

نظر شما