شناسهٔ خبر: 26904920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توخته: اجازه خودنمایی به کره ای ها را ندادیم

بازیکن تیم والیبال جوانان گفت:خودمان با بازیکنان قرار گذاشتیم تا جایی که می شود تمامی بازی ها را ۳ بر صفر برنده شویم و یک رکورد بزنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، امیرحسین توخته درباره برتری ایران برابر کره جنوبی در دومین گام از مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی سختی بود. دیروز کره جنوبی با چین بازی پرفشاری را انجام داده بود. از طرفی ما هم با انگیزه زیادی وارد زمین شدیم و تنها هدفمان این بود که ۳ بر صفر برنده شدیم. خدا را شکر تمامی بازیکنان روز خوبی داشتند و توانستیم به هدفمان برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که چین حریف قوی تری بود یا کره جنوبی گفت: به نظر من کره تیم بهتری از چین بود. ما با انگیزه بیشتری وارد میدان شدیم و از طرفی کادرفنی هم آنالیز خیلی خوبی از کره در اختیار داشت. تمام این مسائل دست به دست هم داد تا بر بازی مسلط شویم و اجازه خودنمایی به کره ای ها ندهیم.

بازیکن تیم والیبال جوانان درباره صعود به دور حذفی و احتمال رویارویی با هند تصریح کرد: برای ما فرقی نمی کند در دور بعدی با چه تیمی روبه رو می شویم. ما به اینجا آمدیم تا تمامی تیم ها را با قدرت و ۳ بر صفر شکست دهیم. شاید در دور حذفی مهم نباشد که یک تیم با چه نتیجه ای برنده شود اما خودمان با بازیکنان قرار گذاشتیم تا جایی که می شود تمامی بازی ها را ۳ بر صفر برنده شویم و یک رکورد بزنیم.

توخته درباره مصدومیت جزیی خودش نیز در پایان گفت: از ناحیه زانو کمی درد داشتم و این موضوع شاید روی عملکردم هم تاثیر داشت. با این حال مشکلی برای بازی های آینده ندارم و با قدرت ادامه می دهم.

نظر شما