شناسهٔ خبر: 26904878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسکو: خروج کلاه سفیدها از سوریه نفاق آن‌ها را برای دنیا برملا کرد

R36348/P36446/S8,89,90/CT10

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که با خروج کلاه سفیدها از سوریه، ماهیت و نفاق آن‌ها برای دنیا مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که خروج کلاه سفیدها از سوریه، ماهیت آن‌ها را نشان داد و نفاقشان را برای دنیا بر ملا کرد.

وزارت خارجه روسیه افزود که غربی‌ها کسانی را که تظاهر به کار انسانی می‌کردند از طریق اسرائیل به اردن منتقل کردند و مشخص است که کلاه سفیدها در جریان ناآرامی‌های سوریه دست به وحشتناک‌ترین اقدامات تحریک‌آمیز زدند.

این وزارتخانه با اشاره به حمله ادعایی شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی دمشق در ماه آوریل گذشته، افزود: کلاه سفیدها فقط در مناطق تحت کنترل عناصر افراطی فعالیت می‌کردند و نمایش‌هایی را برای اتهام‌زنی به دولت سوریه آماده کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که حدود 800 نیروی کلاه سفید فعال در سوریه را به همراه خانواده‌های آنها از طریق سرزمین‌های اشغالی فلسطین به اردن منتقل کرده است.

گروه موسوم به کلاه سفیدها در سال 2013 در ترکیه تاسیس شد. این گروه با تامین مالی انگلیس و آمریکا و سایر کشورهای غربی آغاز به کار کرد و چارچوب عملیاتی آنها مناطق تحت سلطه گروه های تروریستی اعلام شد. این موضوع تردیدهای زیادی را در رابطه با ماهیت فعالیت‌های آنها مطرح کرده است، به ویژه که عناصر این گروه وابسته به سازمان‌های تروریستی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما