شناسهٔ خبر: 26904729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ارائه خدمات رایگان به مسافران و شهروندان؛

اتوبوس های تبریزگردی را آنلاین ببینید

تبریز - مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از جابجایی رایگان مسافران توسط اتوبوس ‌های تبریزگردی در طول تابستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اتوبوس ‌های گردشگری در طول تابستان، در ۴ مسیر ویژه گردشگری شامل بافت تاریخی، عون بن علی و تله ‌کابین، ائل گلی، مراکز خرید اطلس و لاله پارک از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹:۳۰ به صورت رایگان، شهروندان و مسافران را جا به جا می‌ کنند.

وی افزود: ایستگاه مرکزی اتوبوس‌ های تبریزگردی در چهارراه شهید بهشتی (منصور) واقع بوده و دسترسی به هر ۴ خط ویژه گردشگری هم از این ایستگاه امکان پذیر است.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با بیان اینکه شهروندان می توانند به صورت آنلاین اتوبوس گردشگری را مشاهده کنند، عنوان کرد: اتوبوس‌ های تبریز گردی به صورت چرخشی در مسیرهای اعلام شده تردد می ‌کنند و همه آن ‌ها مجهز به سیستم جی پی اس هستند که از طریق اپلیکیشن اندروید «اتوبوس تبریزگردی» بصورت آنلاین قابل مشاهده است.

خلیلی همچنین تاکید کرد: امسال برای نخستین بار در ایران ایستگاه اتوبوس ‌های تبریزگردی با تابلوهای ویژه ترافیکی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی تبریز، جانمایی، طراحی و نصب شد.

نظر شما