شناسهٔ خبر: 26904604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

شهریاری:

اجرا و تکمیل آبشیرین‌کن دلوار تسریع شود

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرا و تکمیل آبشیرین‌کن دلوار تسریع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید کمال‌الدین شهریاری اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات تامین آب مورد نیاز مردم در شهرستان‌های دشتی و تنگستان پیگیری‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم و در نشست با مسئولان این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اجرای چند طرح و پروژه مهم تامین آب در دشتی و تنگستان خاطرنشان کرد: کم‌آبی و بی‌برقی در این گرمای طاقت فرسای تابستان برای مردم قابل قبول نیست و باید طرح‌ها و پروژه‌های تامین آب هرچه سریع‌تر تکمیل شوند.

وی با اشاره به نشست خود با پیمانکار آبشیرین‌کن دلوار و معاون تجهیز منابع مالی سازمان آب وفاضلاب کشور بیان کرد: تحمیل شرایط بد ناشی از تاخیر این پروژه به مردم پذیرفتنی نیست و باید تسریع شود.

وی با اشاره به احداث چهار سد خاییز، باهوش، باغان و دشت پلنگ در شهرستان‌های دشتی و تنگستان، اضافه کرد: این طرح‌ها از جمله زیرساخت‌های لازم و جدی آب شرب و کشاورزی است که دو شهرستان را حداقل برای ۵۰ سال از منبع تامین آب پایدار برخوردار می‌کند.

شهریاری تصریح کرد: اجرای راه‌حل‌های کوتاه مدت تامین آب و احداث و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان مورد تاکید است و باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش مهر، نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای نوسازی شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان نیز پیگیری لازم صورت گرفته است./

پایان پیام

برچسب‌ها:

نظر شما