شناسهٔ خبر: 26904561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

9 پایگاه سلامت در مناطق محروم یزد ایجاد شد

گروه سلامت- مسئول کمیته سلامت زیر سایه خورشید استان یزد گفت: همزمان با برگزاری جشنواره زیرسایه خورشید، 9 پایگاه سلامت در مناطق محروم استان همزمان با حضور خدام راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از یزد، صالح شریفی، مسئول کمیته سلامت زیر سایه خورشید استان یزد عصر روز گذشته در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:۴ ایستگاه سلامت در مناطق محروم شهرستان یزد و ۹ پایگاه سلامت در مناطق محروم شهرستان های استان یزد از جمله میبد، اردکان، تفت و... ایجاد شده است.
وی افزود: امسال راه‌اندازی و ارایه خدمات با همکاری جامعه بسبج پزشکی یزد بود که سعی شد از نظر مکان پایگاه‌های سلامت و هم طول درمان بیماران نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و زمانبندی‌های خوبی انجام شود.
مسئول کمیته سلامت زیر سایه خورشید استان یزد گفت: ۴ ایستگاه سلامتی که در شهرستان یزد بوده، افتتاح شده است و ایستگاه‌ های سلامت شهرستان‌ها در طول جشنواره زیر سایه خورشید، با ورود خدام بارگاه رضوی به این شهرستان‌ ها افتتاح می شود و به نیازمندان خدمات رایگان درمانی ارائه خواهد شد .
وی تصریح کرد: این خدمات شامل ویزیت رایگان، فرانشیز، دستور بستری، تسهیلات آزمایشگاهی است و در واقع از صفر تا صد امکانان درمانی نیازمندان در این طرح به صورت رایگان انجام می‌شود که این خدمات به گونه‌ای است که بیماران نیازمند تا بهبودی کامل تحت پوشش این طرح خواهند بود.

انتهای پیام

نظر شما