شناسهٔ خبر: 26904336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمانشاه| ‌واحد‌های بازسازی شده زلزله در ‌تازه‌آباد تخریب نشده است

R41380/P1377/S6,68/CT1

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: هیچ‌یک از واحد‌های بازسازی شده در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در زلزله روز گذشته تازه‌آباد تخریب نشده است.

صاحب‌خبر -

مهرداد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، تخریب برخی از واحد‌های بازسازی شده در استان به دلیل زلزله تازه‌آباد را تکذیب کرد و اظهار داشت: شایعه تخریب 9 واحد در فضای مجازی منعکس شد که با رصد این موارد دو مورد تخریب نشده بودن و هفت مورد دیگر تعمیراتی بودند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده بعد از زلزله روز گذشته در تازه‌آباد عنوان کرد: بعد از وقوع زلزله بلافاصله با اعضای ستاد بحران هماهنگی و چند نقطه مسدود شده به دلیل ریزش کوه به سرعت بازگشایی شد.

سالاری با بیان اینکه برق ثلاث‌باباجانی به مدت یک ساعت با قطعی مواجه بود گفت: شبکه آب شهر ثلاث‌باباجانی نیز آسیب دیده بود اما آب ذخیره در منبع وجود داشت و تا آخر شب مشکل شبکه آب رفع شد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه از وقوع زلزله برق 12 روستا با مشکل مواجه شد که تا آخر شب رفع شد افزود: دو روستا مشکل آبرسانی داشتند که با استفاده از آب‌های معدنی و تانکر آب آبرسانی شدند.

سالاری با بیان اینکه با توجه به افزایش بیش از حد مصرف سوخت از جمله بنزین و گازوئیل و نگرانی در این زمینه به اندازه کافی به منطقه انتقال داده شده است بیان کرد: در شهر کرمانشاه نیز همین مشکل وجود داشت که تا آخر شب رفع شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما