شناسهٔ خبر: 26903781 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پرونده؛ بررسی آینده مارسیال در منچستریونایتد و جانشین احتمالی اش در اولدترافورد

میلاد وفادار

ماجرای جدایی مارسیال از منچستریونایتد، به یکی از پر طول و دراز ترین قصه های این پنجره از بازار نقل و انتقالات تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در حالی که هر روز شایعات جدیدی در مورد آینده آنتونی مارسیال مطرح می شوند، این موضوع در خود باشگاه منچستریونایتد هم به دغدغه بزرگی تبدیل شده است. 

در حالی که یونایتد آن گونه که باید و شاید در بازار نقل و انتقالات دست به تقویت خود نزده است، مبحث جدایی احتمالی مارسیال هنوز هم سر گیجه آور است. بر اساس گزارش راب داوسون (خبرنگار بخش منچستریونایتد در ESPN)، ژوزه مورینیو به زودی بر سر آینده آنتونی مارسیال با اد وودوارد، نایب رییس باشگاه منچستریونایتد ملاقاتی خواهد داشت.

شواهد و قراین حکایت از تمایل مارسیال به جدایی از یونایتد دارند ولی همان گونه که پیش از این گفته شد، وودوارد قصد دارد تا این بازیکن را در اولدترافورد نگه دارد. با این وجود مورینیو بر حسب عادت دیرینه خود، دوست ندارد بازیکنی را به اجبار در تیمش حفظ کند. در حالی که اسکای از بایرن مونیخ، چلسی و دورتموند به عنوان مشتریان مارسیال یاد کرده، داوسون با حذف دورتموند، یوونتوس را در صف مشتریان مارسیال قرار داده است.

ژوزه مورینیو- آنتونی مارسیال

مارسیال فصل گذشته طی 45 بازی، 11 بار برای یونایتد گل زد و سران این باشگاه نگران هستند که در صورت به فروش رساندن این بازیکن، شاهد شکوفا شدن استعداد او در تیم دیگری باشند. یافته های ESPN نشان می دهند که مورینیو درخواست جدایی مارسیال را فرصتی برای جذب وینگری جدید می داند که می تواند ایوان پریشیچ یا ویلیان باشد. به عبارت دیگر در صورت جدایی مارسیال، مورینیو از گفته خود مبنی بر عدم جذب بازیکن هجومی در تابستان، عقب نشینی خواهد کرد. 

از سوی دیگر بر اساس گزارش گاردین، مورینیو دو شرط برای فروختن مارسیال دارد: 1- دریافت پیشنهاد مالی مناسب برای این بازیکن و 2- انتقال او به تیمی خارج از لیگ برتر انگلستان. با وجود این که مارسیال تنها یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد، نباید فراموش کرد که باشگاه می تواند از بندی برای تمدید یک ساله قرارداد او استفاده کند و همین مسئله می تواند به افزایش قیمت این بازیکن در بازار منجر شود.

انتظار می رود هر پیشنهادی برای مارسیال، دست کم از رقم 50 میلیون پوند شروع شود. خود این بازیکن 22 ساله هم معتقد است که برای داشتن آینده ای روشن، باید اولدترافورد را ترک کند. آینده ای که همچنان مبهم مانده است و برای یافتن سر نخ هایی از آن، باید باز هم منتظر بمانیم.

نظر شما