شناسهٔ خبر: 26903694 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کلوپ: برای موفقیت لیورپول، هر کاری لازم باشد انجام می دهم؛ نمی توانستم تصور کنم شرایط بازار این گونه تغییر کند

امیرعلی پژمان

سرمربی لیورپول از سیاست نقل و انتقالات این باشگاه دفاع کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- یورگن کلوپ که حالا گران قیمت ترین مدافع و دروازه بان دنیا را به لیورپول اضافه کرده، در خصوص دلیل تجدیدنظرش مبنی بر خرید بازیکنان با قیمت نجومی، توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش میرر، کلوپ در سال 2016 گفته بود:

سایر باشگاه ها می توانند مبالغی نجومی را صرف خرید بازیکنان مطرح کنند اما من می خواهم به نحوی دیگر این کار را انجام دهم. حتی اگر می توانستم چنین پولی خرج کنم، باز هم ترجیح می دادم متفاوت عمل کنم.

اما اکنون با خرید بازیکنانی مانند ویرجیل فن دایک و آلیسون بکر و تبدیل آن ها به گران ترین بازیکنان دنیا در پست خود، این گونه به نظر می رسد که سرمربی آلمانی قرمزها خلاف گفته قبلی اش عمل کرده و از اصولی که به آن ها پایبند بوده، فاصله گرفته است. کلوپ در توضیح تصمیماتش در نقل و انتقالات اظهار داشت:

هر کاری که لازم باشد برای موفقیت لیورپول انجام می دهم. پیش تر نمی توانستم تصور کنم شرایط بازار این گونه تغییر خواهد کرد. دو سال پیش، 100 میلیون پوند رقمی دیوانه کننده به نظر می رسد اما از آن زمان تا به حال، همه چیز تغییر کرده است.

اولین و مهم ترین مسئولیتم این است که لیورپول را تا حد ممکن به موفقیت برسانم. این گونه نیست که به خاطر چنین طرز فکری بگویم نمی خواهم بازیکن بخرم یا نمی خواهم رقم بزرگی برای خرید بازیکن خرج کنم و در نهایت لیورپول موفق نشود.

تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و تلاش برای بهبود آن، با هزینه همراه خواهد بود. بازیکنان بهتر از بازیکنان کنونی ما، همه جا پیدا نمی شوند و نمی توان راحت آن ها را جذب کرد.

اهمیت نمی دهیم که دنیا چه فکری راجع به نقل و انتقالات ما می کند؛ همانطور که منچستریونایتد نیز قبلا به نظر من (در خصوص رقم انتقال پوگبا) اهمیت نداده بود. در آن مقطع، اعتقادم را بیان کرده بودم. آیا اکنون آن را تغییر داده ام؟ بله، بهتر است ایده تان را تغییر دهید تا این که فاقد آن باشید. اکنون بازیکنانی که می خواستیم را در اختیار داریم.

نظر شما