شناسهٔ خبر: 26903257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عزیزی در گفت‌وگو با فارس:

رهبری برای دیوانه‌ای مثل ترامپ اهمیتی قائل نیستند که بخواهند به وی پاسخ دهند

نماینده مردم ابهر در مجلس گفت: ترامپ و دولت آمریکا از هر حربه‌ای که توانستند علیه ایران اسلامی استفاده کردند تا ملت ما را به زانو در آورند و حال که نتیجه ای نگرفته رو به تهدیدات زبانی آورده اند اما با قاطعیت به آنها می‌گوییم کور خوانده‌اند.

صاحب‌خبر -

محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری در پی سخنان قاطعانه رئیس جمهور در جمع سفرای کشور خطاب به ترامپ، اظهار داشت: رئیس جمهور در این دیدار بیان کرد که امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاوردهای ملت ندارد؛ که به واقع سخن درستی است.

وی افزود: در این سخنان اشاره شد که ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم ؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است که پس از آن ترامپ در توئیتی به سخنان روحانی واکنش نشان داد و بار دگر ایران را تهدید کرد اما بداند با این تهدیدها راه به جایی نخواهد برد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: ترامپ و دولت آمریکا از هر حربه‌ای که توانستند علیه ایران اسلامی استفاده کردند تا ملت ما را به زانو در آورند و حال که نتیجه ای نگرفته رو به تهدیدات زبانی آورده اند اما با قاطعیت به آنها می‌گوییم کور خوانده‌اند.

عزیزی برهمین اساس اضافه کرد:‌ ملت ایران و مسئولان ما و در راس همه رهبر انقلاب برای شخصیت دیوانه ای مانند ترامپ اهمیتی قائل نیستند که اصلا بخواهند به مزخرفات وی پاسخی دهند.

وی ادامه داد: ما طی 40 سال از گذشت انقلاب شکوهمند اسلامی روزهای پرفراز و نشیبی را گذرانده‌ایم و طی این سال‌ها ادبیات تهدید ایران بر زبان مسئولان کاخ سفید جاری است ولی هیچکدام آنها تاکنون نتوانسته اند طرفی ببندند.

به گزارش فارس، پس از سخنان قاطعانه رئیس جمهور در جمع سفرای کشورمان که خطاب به ترامپ گفت: «ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم ؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است» صبح امروز ترامپ در توئیتی به سخنان روحانی واکنش نشان داده و نوشت: «دیگر هیچ وقت ایالات متحده را تهدید نکن، وگرنه با عواقبی مواجه می‌شوی که مشابه آن قبلاً بر سر عده انگشت شماری در تاریخ آمده است».

گزارش خبرنگار فارس حاکی است همچنین علیرغم تهدیدات تند ترامپ و وزیر خارجه‌اش علیه کشورمان، در توئیتی که به نقل از رهبر انقلاب در فضای مجازی منتشر شد، به نقشه‌ شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی در «یهودی‌سازی فلسطین» اشاره شده و تصریح کرده‌اند: «یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که دیده‌اند. نه آن اتّفاق می‌افتد نه معامله‌ قرن.»

جمله معنادار فوق که تنها چند ساعت پس از تهدید توئیتری ترامپ انتشار یافت، نشان‌دهنده آن است که رهبر انقلاب حتی در حد پاسخ توئیتری نیز شانیتی برای این فرد قائل نیستند که بخواهند به تهدیدات وی پاسخ دهند.

انتهای پیام/

نظر شما