شناسهٔ خبر: 26903222 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل پتروشیمی استان ایلام

R7718/P1377/S6,52/CT1

استاندار ایلام از اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومانی برای اجرای مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور خبر داد.

صاحب‌خبر -

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌ و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده امروز در ملاقات با رئیس دفتر رئیس جمهور در تهران مبلغ 35 میلیارد تومان اعتبار اجرای مصوبات دور اول ریاست جمهوری اسلامی به ایلام اختصاص یافت.

استاندار ایلام گفت:  در این جلسه که به منظور بررسی توسعه استان ایلام در ابعاد مختلف و رونق اقتصادی از طریق تکمیل پروژه‌ها و صنایع تولیدی انجام گرفت 35 میلیارد تومان اعتبار اختصاص و کمیته‌ای برای بررسی سایر موارد مرتبط با توسعه ایلام با حضور وزارتخانه‌های نفت، بهداشت و درمان، صنعت و تجارت و راه، مسکن و شهرسازی تشکیل شده است.

وی نوید داد و گفت: عزم مسئولان  بلند پایه دولت بر کمک برای توسعه پایدار استان ایلام است و در این راستا به امور زیر ساختی استان ایلام توجه ویژه شده است.

استاندار ایلام نمونه‌ای از عزم دولت را اختصاص 35 میلیارد تومان برای تکمیل پتروشیمی استان ایلام به عنوان بزرگترین پروژه اشتغالزا استان نام برد و خاطر نشان کرد: با اختصاص 35 میلیارد نهاد ریاست جمهوری ، 20 میلیارد نیز توسط سازمان برنامه و بودجه به تکمیل پتروشیمی استان ایلام اخنصاص یافت که این مبلغ می‌تواند تکمیل پتروشیمی ایلام را به فرجام برساند.

سلیمانی دشتکی اختصاص 450 میلیارد ریال به پروژه تونل کبیرکوه را از نتایج رایزنی و حضور در جلسه نهاد ریاست جمهوری دانست و تصریح کرد: با توجه به اتمام حفاری این پروژه و نقش مهم آن در برقراری ارتباط شهرستان‌های جنوبی استان ایلام با استان‌های همجوار امیدواریم با تزریق این اعتبار و قول بررسی مطالبات پروژه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور این تونل به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار ایلام بیمارستان 376 تخت خوابی ایلام را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نیازمند اعتبار بصورت ویژه دانست و بیان کرد: تیمی متشکل از مدیران برنامه و بودجه، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان و نهاد ریاست جمهوری به استان سفر و پس از بازدید تصمیمات لازم  در این خصوص اتخاذ می‌کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما