شناسهٔ خبر: 26902985 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برپایی مرحله منطقه‌ای هجدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نزاجا

گروه مسابقات ــ مرحله منطقه‌ای هجدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان نزاجا در هفت منطقه در حال برپایی است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله منطقه‌ای هجدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از روز گذشته، 31 تیرماه آغاز و فردا، دوم مردادماه پایان می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی این مسابقات در هفت منطقه، اظهار کرد: اختتامیه این سابقات نیز به میزبانی هفت شهر و استان چون مشهد، شیراز، زاهدان، اهواز، کرمانشاه، تبریز و تهران در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، اذان، حفظ کل و اجزاء 20، 15، 10 و 5 و 3 و 1 جزء و مفاهیم سطح یک و دو انجام می‌شود.
کشتگر با اشاره به ویژگی‌های این دوره از مسابقات عنوان کرد: افزودن رشته حفظ یک جزء برای نخستین بار به این دوره از مسابقات از جمله مزایای این دوره است که این هم به دلیل درصد زیادی از نفراتی است که در کلاس‌های آموزش تخصصی نیروی زمینی پرورش یافته‌اند.
وی ادامه داد: همچنین طی این دوره از مسابقات حدود هزار و 200 نفر از برگزیدگان یگان‌های نزاجا از مسابقات سراسر کشور انتخاب شدند که از این مرحله نیز 250 نفر به مرحله سراسری نیروی زمینی که طی 13 تا 18 مردادماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، باهم به رقابت می‌پردازند.
کشتگر بیان کرد: مرحله نهایی مسابقات میان برگزیدگان ادارات پنج‌گانه نیروی زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و ستاد آجا از 12 تا 15 شهریورماه به میزبانی نیروی هوایی در تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در تهران نیز بیش از 300 نفر از یگان‌های مستقر در تهران، قم، قزوین و شهر کاشان و در شهر شیراز نیز نفرات منتخب از یگان‌های نیروی زمینی در فارس، اصفهان و کرمان باهم در حال رقابت هستند.
انتهای پیام

نظر شما