شناسهٔ خبر: 26902927 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل|فرآیند صدور مجوز سرمایه‌گذاری نیازمند تسهیل و تسریع است

R41374/P1377/S6,49/CT11

استاندار اردبیل گفت: فرآیند صدور مجوز سرمایه‌گذاری نیازمند تسهیل و تسریع است و در این زمینه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی موظف به پاسخ‌گویی استعلام متقاضیان سرمایه‌گذاران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو عصر امروز در سی و سومین جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: فرآیند صدور مجوز سرمایه‌گذاری نیازمند تسهیل و تسریع است و در این زمینه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی موظف به پاسخ‌گویی استعلام متقاضیان سرمایه‌گذاران هستند.

وی با اشاره به این که اساسی‌ترین راهکار نجات توسعه اقتصادی همکاری و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است بیان کرد: در این زمینه نباید هیچ سنگ‌اندازی و مانع تراشی وجود داشته باشد چرا که این مسئله رغبت سرمایه‌گذاران را از بین خواهد برد و ما نمی‌خواهیم که هرگز این اتفاق بیفتد.

استاندار اردبیل گفت: نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو مرکز باید در مدت 10 روز پاسخگوی استعلامات باشند و در صورت بی‌توجهی به این مسئله بنابر این گرفته می‌شود دستگاه اجرایی مربوطه موافقت کرده است که به همین منظور انتظار داریم این مسئله مورد توجه واقع شود.

بهنامجو تصریح کرد: هماهنگی و هدایت طرح‌ها با مشارکت دستگاه‌های مربوطه نیز جزو خواسته‌های ما است تا بتوانیم از این طریق هر چه سریع‌تر به اهداف و خواسته‌های خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع پیش رو را از سر راه برداریم که این مسئله نیز نیازمند تعامل همه‌جانبه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: باید بسترها و شرایط طوری فراهم شود که متقاضیان سرمایه‌گذاری هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند و بتوانند با انگیزه و رغبت و بدون دغدغه و نگرانی اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

بهمن حسین‌زاده افزود: راه‌اندازی سایت پنجره واحد سرمایه‌گذاری نیز یک دستاورد بسیار مناسب بوده که توانسته مدت زمان اخذ مجوز سرمایه گذاری را کاهش داده و خروجی مورد انتظار را به دنبال داشه باشد که تمامی این موارد در امر کمک به امور سرمایه‌گذاران قابل توجه است.

انتهای پیام/ش

نظر شما