شناسهٔ خبر: 26902894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد:

موانع سرمایه‌گذاری در منطقه "کوه گل سی سخت" برطرف می‌شود

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از برطرف شدن موانع سرمایه‌گذاری منطقه کوه گل سی سخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایسنا، محمود باقری در نشست مشترک بین مدیران ادارات کل محیط زیست و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست وظیفه همه مردم و مسئولان است افزود: محیط زیست استان یکی از پتانسیل های گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گردشگری یکی از سه محور اصلی توسعه استان است تصریح کرد: جنگل ها،حیات وحش،چشمه ها و آبشارهای استان زمینه ای را فراهم کرده است که سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور کهگیلویه وبویراحمد را مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

دبیرکارگروه گردشگری استان با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان گفت: منطقه کوه گل واقع در حوزه محیط زیست شهرستان دنا نیز از مناطق گردشگری است که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد.

باقری از تشکیل کارگروه مشترک بین میراث فرهنگی و محیط زیست برای رفع موانع سرمایه گذاری در کوه گل دنا خبر داد و گفت: بعد از رفع موانع سرمایه گذاری در کوه گل طرح جامع سرمایه گذاری این منطقه گردشگری را با اولویت مردم بومی منطقه فراخوان عمومی می شود. 

به گزارش ایسنا، در پایان نشست بر همکاری بیشتر دو دستگاه با یکدیگر تاکید و مقرر شد موضوعات زیست محیطی و توسعه گردشگری پیگیری شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما