شناسهٔ خبر: 26902801 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رسانه ملی آماده تولید آثار فاخر در حوزه‌ انقلاب اسلامی با مشارکت سپاه نینواست

R41471/P1377/S6,70/CT12

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان گفت: رسانه ملی در تولید آثار فاخر در حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیازمند همراهی و یاری بیش از پیش سپاه نینوا استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، بهرام عبدالحسینی در دیدار با سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان اظهار داشت: رسانه ملی در تولید آثار فاخر در حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیازمند همراهی و یاری بیش از پیش سپاه نینوا استان است.

وی وجود شبکه‌های مختلف اجتماعی و فعالیت برخی از این رسانه‌های گروهی در فضای مجازی در جهت استحاله آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را مستلزم فعالیت و توجه بیش از پیش رسانه ملی در کنار دیگر نهادهای انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم دانست.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان اظهار داشت: رسانه ملی نیز در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در کنار سپاه ماموریت خود را در عرصه جنگ نرم ایفا می‌کند.

عبدالحسینی توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب و اجرای فرامین معظم له در حوزه فرهنگ استان را یکی از وظایف مهم رسانه ملی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: در این زمینه‌ها اهداف سپاه و صداوسیما مشترک است و رسانه علاوه بر پوشش برنامه‌های این نهاد همواره آماده هرگونه همکاری با سپاه در این راستا است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این دیدار، صدا و سیمای مرکز استان را همراه و یاور سپاه در اجرای ماموریت‌های مختلف دانست و از همکاری صمیمانه رسانه ملی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در استان قدردانی کرد.

معروفی ادامه داد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مردم یکی از فعالیت‌های موثر رسانه ملی در استان است.

وی از امضاء تفاهم‌نامه با رسانه استانی خبر داد و افزود: درصدد هستیم که با همکاری و همفکری مدیران و برنامه‌سازان شبکه گلستان فصل جدیدی در برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت آغاز کنیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما