شناسهٔ خبر: 26902530 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دفاع ایکر کاسیاس از لوریس کاریوس: دست از سر این بچه بردارید؛ مسائل مهم‌تری در جهان وجود دارد

امیررضا عباسی

کاسیاس از کاریوس دفاع کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از اشتباهات بزرگ در فینال لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد لوریس کاریوس در پیش فصل لیورپول هم مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اسکای، کاریوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا، با اشتباه خود، نقشی پررنگ در شکست لیورپول داشت. پس از آن نیز او در بازی‌های پیش‌فصل لیورپول، اشتباهاتی داشته است که آخرین آن‌ها، به دیدار روز گذشته لیورپول در برابر دورتموند باز می‌گردد، جایی که او از دروازه بیرون آمده بود و نتوانست توپ را خوب دفع کند و اگر دورتموندی‌ها کمی با دقت‌تر بودند، می‌توانست دروازه لیورپول را باز کند. هم‌چنین در جریان گل سوم دورتموند به لیورپول، او نتوانستند به خوبی ضربه پولیشیچ را مهار کند تا یاکوب لارسن به راحتی گل سوم را به ثمر برساند. 

در این شرایط، درحالی که لیورپول با 70 میلیون پوند، آلیسون بکر را به خدمت گرفته است، به نظر نمی‌رسد کاریوس شانسی برای حضور در ترکیب اصلی لیورپول برای فصل آینده داشته باشد. او درحال حاضر تحت فشار شدیدی از سوی رسانه‌ها و هواداران است و این موضوع باعث شده است تا ایکر کاسیاس، یکی از بزرگ‌ترین دروازه‌بان‌های دهه گذشته فوتبال از کاریوس در برابر انتقادات، دفاع کند. او در صفحه توییتر خود، نوشت:

این حمله‌ها به لوریس کاریوس کی تمام می‌شود؟ من در مورد او مانند بسیاری از دروازه‌بان‌ها صحبت می‌کنم. در جهان مشکلات بسیار بزرگ‌تری وجود دارد. این بچه را رها کنید! او یک انسان است، مثل همه ما!

کاریوس نیز در اینستاگرام خود، با انتشار پستی، نوشت:

به تمام کسانی که از شکست و زمین خوردن دیگران لذت می‌برند، برای‌تان متاسم. چه اتفاقی در زندگی‌تان رخ داده که تا این حد عصبانی و متنفر هستید. امیدوارم این دوران بگذرد و اتفاقات خوبی برای‌تان رخ دهد.

محمد صلاح نیز در توییتر خود از لوریس کاریوس دفاع کرده است و از او خواسته قوی بماند. 

نظر شما