شناسهٔ خبر: 26902443 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تماس تلفنی بارسلونا با ایجنت ویلیان؛ دیگر غیرممکن نیست !

Raha Lionel

صاحب‌خبر -

درحالی که روزنامه اسپورت از حضور نمایندگان ویلیان در بارسلونا جهت نشست برای تدیون استراتژی اعمال فشار از سوی وینگر برزیلی خبر داده، روزنامه موندو ضمن تکذیب این نشست، ارتباط دو طرف را تلفنی دانست که شدیدا در جریان است.

طبق گزارش موندو، بارسلونا و نمایندگان ویلیان به آرامی و با اطمینان در حال کار بر روی پرونده انتقال وینگر برزیلی به بارسلونا هستند که کیا جورابچیان و جولیانو برتولوچی دو نماینده ویلیان با بارسلونا در تماس هستند تا استراتژی آبی اناری شدن ویلیان را که شخصا به این انتقال تمایل دارد تدوین کنند.

پس از اینکه رومن آبراموویچ ویلیان را غیر فروشی اعلام کرد اما ویلیان شخصا تمایل به ترک چلسی وپوشیدن پیراهن بارسلونا را به عنوان مهره درخواستی ارنستو والورده دارد و حالا باتوجه به میل شخصی او این انتقال همچون دمبله و کوتینیو غیر ممکن نیست به ویژه در شرایطی که چلسی در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور ندارد.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی در لیگ جزیره در 9 آگوست بسته می شود دقیقا در روزی که ویلیان 30 ساله می شود و چلسی از این رو در تلاش است تا گولووین و آنتونی مارسیال را به تیم اضافه و جایگزین ویلیان کند.

نظر شما