شناسهٔ خبر: 26902431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

هیچ‌کس در کارم دخالت نمی کند

مهـــر

سرمربی تیم ملی بوکس می گوید اینکه برخی مدعی شده‌اند من سهمیه بوکس در بازیهای آسیایی را از پنج به سه نفر رسانده‌ام کذب محض است.

صاحب‌خبر -
هیچ‌کس در کارم دخالت نمی کند/به دروغ می گویند من سهمیه را کم کردم

جوان آنلاین : اکبر احدی در خصوص تمرینات تیم ملی پیش از اعزام به بازیهای آسیایی عنوان کرد: تمرینات تیم ملی با حضور شاهین موسوی، امید احمدی صفا، سجاد کاظم زاده سه بوکسور اعزامی ایران به بازیهای آسیایی و ۸ حریف تمرینی پیگیری می شود. خوشبختانه شرایط ملی پوشان ما خوب است و در تورنمنت هایی موفق به کسب مدال شدیم که واقعا قبلا موفقیت در آن دور از ذهن بود.

وی در خصوص احسان روزبهانی نیز تصریح کرد: احسان هم در حال تمرین است تا دوباره به کشور آلمان برود و برای تیم باشگاهی اش مسابقه بدهد. کمی از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی بود که وضعیتش بهتر شده است.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص شایعه دخالت مقصودی در امور فنی فدراسیون گفت: این موضوع صحت ندارد، شاید من در این مدت فقط یکبار مقصودی را دیدم که بازی های تیم ملی را از نزدیک دید و خیلی هم راضی بود. هیچ دخالتی در امور فنی و تیم ملی نمی شود. من از همه مشورت می گیرم ولی هیچ کس دخالتی در کار من نمی کند.

احدی در خصوص اینکه شنیده می شود سهمیه بوکس در بازیهای آسیایی به درخواست شما از ۵ به ۳ کاهش پیدا کرد گفت: من از روز اول اعتقاد داشتم که تیم باید با ۷ بوکسور به بازیها اعزام شود حتی در مصاحبه ای اعلام کردم اگر قرار است با سه نفر به جاکارتا برویم تیم ملی را اعزام نکنیم بهتر است. چند بار پیش دکتر سجادی اصرار هم کردیم که سهمیه بیش از سه نفر باشد. در بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک هم در این خصوص قول داده شد، ما هم امیدوار بودیم که کار انجام شود. حتی انتخابی هم گذاشتیم و دو نفر را برای سهمیه چهارم و پنجم انتخاب کردیم. از هیچ کس نخواستم تیم سه نفره برود بلکه برعکس اصرار هم داشتم تیم کامل به بازیهای آسیایی برود و برخی ادعاهای مطرح شده کذب محض است.

وی در خصوص قرارداد سرمربی گری خود عنوان کرد: قراردادی نداریم ولی صحبت هایی شده تا المپیک ۲۰۲۰ کار را ادامه بدهیم. اگر همین شرایط و همین تفاهم و همین مسئولت هایی که به ما واگذار شده است ادامه داشته باشد تا المپیک در خدمت تیم ملی هستیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص فروتن گل آرا و سجاد محرابی و دور ماندن ها از تیم ملی عنوان کرد: من برای این دو نفر چون از قهرمانان خوبمان هستند احترام زیادی قائلم. ما تا عید اجازه دادیم تاآنها خودشان تمرین کنند، پس از آن گل آرا به تمرین تیم ملی آمد و سه روز تمرین کرد و بعد از سه روز بدون هماهنگی اردو را ترک کرد. ظاهرا عنوان کرده بود که من کار دارم و از آن راه کسب درآمد می کنم. به هرحال دو ماه خبری از آنها نشد و بعد از دو ماه که متوجه شدند در تایلند رقابت جایزه بزرگ برگزار می شود به طمع جایزه چندهزار دلاری اصرار کردند که حتما حضور داشته باشند و حتی گفتند با هزینه شخصی به تایلند می آیند که وقتی فهمیدند جایزه از آنچه فکر می کنند کمتر است قیدش را زدند. اما من باز هم گفتم ایرادی ندارد و اگر بیش از سه سهمیه داشتیم گل آرا را هم دعوت می کنیم که نشد. وی با بی انضباطی از اردو رفت و حقی نداشت با این وجود اگر سهمیه بیشتر داشتیم او را با خود به جاکارتا می بردیم.

احدی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور تنها چند ماهه شما در تیم ملی می توان نتایج تیم در بازیهای آسیایی را به نام شما عنوان کرد گفت: ما در این اوزان هیچ وقت مدال نداشتیم و ارتباطی به زمان حضورم در تیم ملی ندارد. شاید اگر به من فرصت ۵ ماهه هم می دادند در سنگین وزن موفق به کسب مدال در بازیها می شدیم ولی در این اوزان احتمال این وجود دارد که فرصت ۵ ساله هم داشته باشیم به نتیجه دلخواه نرسیم . با همه این وجود سه بوکسور ما با تمام توان خود می جنگند و امیدوارم دست خالی از جاکارتا برنگردیم.

برچسب‌ها:

نظر شما