شناسهٔ خبر: 26901535 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار ایلام: دولت به دنبال تولید، اشتغالزایی و بهبود معیشت مردم است

R7718/P1377/S6,52/CT11

استاندار ایلام با بیان اینکه با سیاستگذاری درست می‌توان بر مشکلات بازار فائق آمد، گفت: دولت به دنبال تولید و اشتغالزایی و بهبود معیشت مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی  عصر امروز در جلسه کمسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی اظهار داشت: آمریکا با خروج از برجام قصد ایجاد شوک و جنگ روانی دارد اما آنها در نهایت ناکام خواهند ماند.

استاندار ایلام گفت: در طول 40 سال گذشته آمریکایی ها همواره نگاه خصمانه ای به ما داشته اند اما راه به جایی نبرده اند.  

وی گفت:‌ این تحولات تأثیرات زیادی بر روی بسیاری از کالاها نداشته ‌و البته در این شرایط باید تعزیرات حکومتی و بازرسین اصناف و دیگر دستگاه‌های مرتبط نظارت خود را تشدید کنند تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

وی ادامه داد: اگر با همدلی و سیاست‌گذاری مناسب عمل کنیم طی چند ماه آینده از این وضعیت به راحتی خارج خواهیم شد.

رئیس کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی با تاکید بر اینکه در این شرایط نیازمند روحیه گذشت، ایثارگری، همدلی  شبیه اوایل انقلاب هستیم، گفت: گذر از این وضعیت تنها با وحدت و همدلی اتفاق می‌افتد.

وی درخصوص شرایط حاکم بر بازار اظهار داشت: آرزوی ما این است که هیچ گونه اعمال نظری بر بازار نداشته باشیم و بازار بر پایه عرضه و تقاضا یک رقابت مثبت را تجربه کند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به مشکلات برخی صنوف و واحدهای خدماتی در استان تصریح کرد: یکی سری از این مشکلات به دولت و تصمیم گیران برمی گردد اما افرادی هم در این میان از شرایط موجود سوء استفاده می کنند که بایست با آنها به شدت برخورد کرد.

استاندار ایلام در خصوص اولویت های دولت در این شرایط گفت: در این وضعیت دولت به دنبال تولید و اشتغالزایی و بهبود معیشت مردم است که این مهم در دستور کار این استانداری نیز هست.

انتهای پیام/ش

نظر شما