شناسهٔ خبر: 26901488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کشته شدن دروازه‌بان آرژانتینی به دست یک فوتبالیست

- همشهری آنلاین: فاکوندو اسپیندولا، دروازه‌بان آرژانتینی در یک درگیری خیابانی توسط نائول اویدو، فوتبالیست اهل این کشور به ضرب چاقو کشته شد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، فاکوندو اسپیندولا، دروازه‌بان تیم‌های پایه ریورپلاته بود و سپس به تیم آلماگرو پیوست. دروازه‌بان ۲۵ ساله بامداد یک‌شنبه (31 تير) پس از خروج از کافه در هاتلینگهام در یک درگیری خیابانی جان خود را از دست داد.

درگیری در ساعت ۶:۳۰ اتفاق افتاد که در نهایت دو نفر دستگیر شدند. یکی از آنها فوتبالیست بود. او نائول اویدو نام داشت که در تیم سن تلمو بازی می‌کرد. پس از شدید شدن درگیری یکی از این افراد چاقوی خود را در آورد و به اسپیندولا ضربه زد که باعث مرگش در آن لحظه شد. اویدو به همراه دوستش که ملیتی پاراگوئه‌ای دارد در حال‌ سفر به پئوگوت دستگیر شد. روی ماشین لکه‌های خون بر جای مانده بود.

دلایل درگیری با وجود تصاویر ضبط شده از دوربین‌های خیابان کاملا مشخص نیست. به نظر می‌رسد دو فوتبالیست یکدیگر را نمی‌شناختند. اویدو ۲۸ ساله، هفته‌ گذشته پس از پارگی رباط صلیبی به میادین بازگشته بود. او پیش از این در سال ۲۰۱۱ به خاطر برخی مشکلات به دادگاه رفته بود و به علت دزدی سه سال زندانی شد.

برچسب‌ها:

نظر شما