شناسهٔ خبر: 26901484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اجرای ۱۷۰ ساعت برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در استان قزوین

R41364/P1377/S6,63/CT11

دبیر شبکه جوانان رضوی از اجرای ۱۷۰ ساعت برنامه توسط کاروان خادمان حرم رضوی در استان قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ساسان کرمی بعد از ظهر امروز در دیدار کاروان زیر سایه خورشید با استاندار قزوین که در مهمانسرای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کاروان زیر سایه گذشته بیش از یک هفته در استان قزوین برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند که از جمله آنها می‌توان به دیدار با زندانیان، بیماران، خانواده شهدا و بازید از مناطق محروم اشاره کرد.

وی بیان کرد: در مدت حضور در استان قزوین بیش از 170 ساعت فعالیت در استان صورت گرفته این مهم در حالی بوده که در طی سال بنا بر اهداف تعیین شده در موضوع محتوا و تشکیلات طرح‌های مختلفی توسط آستان قدس اجرایی می‌شود.

دبیر شبکه جوانان رضوی گفت: از ظرفیت جوانان در انجام امور مختلف  استفاده می‌شود که آشنایی با کارهای تشکیلاتی از جمله اهداف این اقدام به شمار می‌رود.

کرمی با اشاره به توجه به طرح اعزام دانش‌آموزان به حرم رضوی خاطرنشان کرد: رویکرد نسبت به جوانان و مسائل فرهنگی نیازمند توجه ویژه بوده در حالی که باید اقدامات موثر فرهنگی در مناطق محروم افزایش یابد.

وی ادامه داد: طرح 7 روز در بهشت برای دانش‌آموزان با معدل بالای 19 در حال اجرا بوده که در تقویت فضای معنوی مدارس و کاهش آسیب‌پذیری‌ این قشر اثرگذار است.

دبیر شبکه جوانان رضوی تصریح کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در دستور کار بوده و آستان قدس در این زمینه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ش

نظر شما