شناسهٔ خبر: 26900288 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نمای داخلی بزرگترین کشتی پرنده جهان +فیلم

در این مطلب می توانید نمای داخلی بزرگترین کشتی پرنده جهان را مشاهده کنید.

صاحب‌خبر -

نمای داخلی بزرگترین کشتی پرنده جهان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیشتر درباره ایرلندر 10 شنیده بودید. ایرلندر 10، بزرگترین کشتی هوایی یا هواپیمایی جهان است که توسط شرکت هوافضای انگلیسی HAV  ساخته شده است.

این هواپیما که برای ساخت آن 25 میلیون یورو هزینه شده است 92 متر طول دارد و طول بال آن تنها 43 متر است. ایرلندر قابلیت حمل 19 مسافر را دارد که برای هر مسافر یک سوئیت مجزا و مخصوص در داخل آن ساخته شده است. چهار موتور دیزل توربو شارژر، با قدرت ۳۲۵ اسب بخار این کشتی هوایی را هدایت  می کنند.

بیشتر بخوانید : سامسونگ باز هم اپل را در ویدئوی تبلیغاتی خود مسخره کرد +فیلم 

 از ویژگی های دیگر بزرگترین کشتی هواپیمای جهان می توان به اتاق های خواب مخصوص آن که دارای پنجره هایی با دید نامحدود است، قابلیت حمل 10 تن بار و  سهولت فرود آن در فضای آزاد و بدون نیاز به فرودگاه اشاره کرد.  ایرلندر می تواند  روی آب، سطح یخ‌زده و حتی سطح ناصاف فرود بیاید.  سرعت این کشتی هوایی  100 کیلومتر در هر ساعت اعلام شده است که می تواند 3 روز در آسمان پرواز کند.

اما به تازگی ویدئوی جالبی از داخل این کشتی هوایی منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6607423/8358170?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

ویدئویی از داخل بزرگترین کشتی هوایی جهان

نظر شما