شناسهٔ خبر: 26899965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مواد اوليه، دغدغه مهم صنعتگران

استاندار تهران، ضرورت تامین مواد اولیه با نرخ مصوب و قیمت مناسب را نیاز مهم و ضروری صنعتگران در خط تولید دانست.

صاحب‌خبر -
مواد اوليه ، دغدغه مهم صنعتگرانبه گزارش خبر گزاري صدا و سيما ، استاندار تهران در حاشيه بازديد و بررسي واحد هاي صنعتي و توليدي در شهرستان قدس گفت : نابساماني در تهيه مواد اوليه و تغيير قيمت ان از مشکلات مهم صنايع است که بايد با ورود بخش هاي بازرگاني و صنعت ، تمهيداتي براي ان در نظر گرفته شود .
محمد حسين مقيمي با بيان اينکه اگر مواد اوليه با نرخ مشخص و ثابت به دست صنعت گر نرسد ، مشکلاتي را در توليد ايجاد مي کند افزود : تهيه مواد اوليه با قيمت بالا و گير افتادن صنايع در چرخه تهيه ان ، قيمت نهايي محصول را تحت تاثير قرار خواهد داد و اين مناسب با اهداف دولت براي توسعه و ثبات در صنعت و توليد نخواهد بود .  
وي گفت : واحد هاي توليد کننده مواد اوليه مانند واحد هاي پتروشيمي  مي بايست نياز واحد هاي صنعتي توليدي به مواد اوليه را به طور مستقيم برطرف کنند تا مواد اوليه درگير نوسانات قيمت و بازار نشود و توليد کننده بتواند محصول خود را با قيمت مناسب و به موقع روانه بازار کند .
استاندار تهران همچنين کمبود نقدينگي ، نوسان ارز ، قانون ماليات بر ارزش افزوده و مباحث مالياتي را از ديگر مشکلات در عرصه صنعت و توليد دانست و گفت : هر کدام از واحد هاي صنعتي به نوعي درگير اين مشکلات هستند که سازمانها و دستگاههاي مختلف بايد براي حل اين مشکلات ، گام بلند و جدي بردارند .
استاندار تهران امروز براي بررسي مسائل و مشکلات واحد هاي صنعتي به شهرستان قدس سفر کرد .
وي قرار است پس از بازديد از برخي واحد هاي صنعتي ، با نمايندگان شهرک هاي صنعتي و صنوف اين شهرستان در فرمانداري تشکيل جلسه دهد .
mp4
<div id="video-display-embed-code_2434906" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2184634/2434906?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما