شناسهٔ خبر: 26899449 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

قطعی‌های حفاظتی امور برق ستارخان کاهش می‌یابد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با هدف کاهش قطعی‌های حفاظتی، دو دستگاه پست برق هوایی در امور ستارخان شرکت توزیع نیروی برق تبریز نصب

صاحب‌خبر - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با هدف کاهش قطعی‌های حفاظتی، دو دستگاه پست برق هوایی در امور ستارخان شرکت توزیع نیروی برق تبریز نصب شد. 
به گزارش ایسنا مرکز آذربایجان شرقی، عادل کاظمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به افزایش بی سابقه‌ی دمای هوا و ساخت‌وسازهای انجام شده، پست‌های جدید در مناطق پربار ایجاد شده ودر صورت امکان پست‌های برق موجود تقویت شوند. 
 وی با تجلیل از همکاری دیگر ارگان‌های مرتبط از جمله معاونین سیاسی و عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز، دادستان تبریز و به خصوص شهرداری کلانشهر تبریز در ارائه مجوز های لازم،بیان کرد: به منظور کاهش قطعی‌های ناخواسته، پست هوایی قوم تپه و سوپرصحرا در منطقه خیابان 42 متری انقلاب احداث شدند.    وی گفت: با توجه به این‌که علاوه بر مدیریت اضطراری بار، در مناطق پربار قطعی‌های حفاظتی نیز اتفاق می‌افتد، شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای کاهش زمان خاموشی ها، این پست های جدید را با ظرفیت 250 و 200 کیلو ولت آمپر نصب کرده است. 
 کاظمی ادامه داد: این شرکت در نظر دارد تعدادی پست هوایی را به منظور کاهش و تعدیل بار پست های برق در سطح شهر تبریز نصب کند که امیدواریم با ایجاد این پست‌های جدید مشکل افت ولتاژ در بسیاری از نقاط تبریز حل شود.
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما